***TÜM ALIŞVERİŞ SİTELERİ TEK ADRESTE BULIŞTUĞU ADRES MODASOR***

merhabalar
size yeni keşfim olan bir adresten bahsetmek istiyorum. modasor.com adresi beni o kadar mutlu etti ki
neden mi? tüm alışveriş siteşeri aynı adreste toplanmış desem evet hayal gibi ama gerçek.
biliyorsunuz internette alışveriş çılgınlığı çığ gibi büyürken sayısını bilmediğimiz internet alışveriş sitesi var ama bizim bu siteleri takip edecek ne zamanımız var, nede sabrımız. mail kutularımız dolup taşarken bizse birde bunları silmek için zaman harcıyoruz ama artık tek bir adresten bütün kampanyaları takip edebiliriz satın aldığımız bir ürünü başka adreste daha uygun fiyata görüp üzülme devride tarihe karışıyor .






modacom site içeriği ilede beni benden aldı alışveriş sitesinin yanında son moda trendler ,kombinlerle modaya yön vererek yolumuza ışık tutuyor.
bu siteyi kim düşünmüşse çok iyi düşünmüş .
  1. en beğenilenler
  2. bugün gelenler
  3. en çok düşenler
  4. 50 tl ve 100 tl altı
  5. ve cok satanlarla ikonları ile bizi kolayca hedefe ulaştırıyor.


ben çok farklı çantalar  buldum sizde bence bir göz atıp alışverişin keyfini asıl  şimdi sürün derim .
bir kere giren mübtelası olacak eminim.
sevgiler



ve eklemek istedğim bir şey daha var
bu bir alışveriş sitesnin yanında modaya yön veren ve kolayca trendleri yakalayabileceğimiz bir site *-*
aynı zamanda alışverişte yapabileceğimiz bir site eee daha ne olsun ..

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*