***BLOG KONUĞUMUZ MRSİS BECERENBLOG ***

merhabalar
mutlu haftalar
severek takıp ettığım blog mrsis beceren blogla maille bir röportaj yaptık *-* bakalım hosunuza gidicekmi?


 öncelikle Büşra kimdir?bize kendini tanıtırmısın ?

 Büşra 1987 yilinin soguk Aralik ayinda dunyaya Golcukte gelmis, ailesine duskun, bir kiz bir erkek kardes ablasi, hayalindeki tek meslek olan beden egitimi ogretmenligini kazanmis, yalovada orta okul okurken yakalandigi 99 depreminden sonra ilk gorev yeri olan Van'in Ercis ilcesinde de depreme yakalanan hatta hayatinin erkegiyle evlenip es durumu tayiniyle yine Yalovaya tayin olup Erciste depremde olen bir ogretmenin adinin verildigi okula atanan, genelde gulen, ceyiz almaya basladiktan sonra mutfaga ve renkli, cicili bicili esyalara ne kadar duskun oldugunu anlayan bir asker kiziGülen yüz (siyah ve beyaz)️ sanirim uzun ve bol ozetli cumke kurabildim'Tamam' ifadeli yüz     
                                                                   

  1. bir kadın olarak alışveriş sevdiğinize eminim*-* en çok neye harcama yaparsınız ?
Onceden bu soruya cevabim direk ayakkabi, kiyafet ve canta olabilirdiGülen yüz (siyah ve beyaz)️ Ama evim ve mutfagim oldugundan beri en cok onlar icin harcama yapiyorum. 



  1. dekorasyon konusuna gelince ilham kaynaklarınız nelerdir ve hangi tarz mobilya ve dekorasyondan hoşlanırsınız ?
Dekorasyon konusunda cok cesur biri degilim oncelikle. Hatta dekorasyodan pek anladigimida soyleyemem. Ama ev doserken hep gozume hos gelen seylerden esinlendim. Renkleri cok sevmeme ragmen buyuk esyada daha siradan renkleri secip yastik, sehpa, lambader gibi ayrintilarda renklere yer verdim. Gittigim bir cafeden, bir dergide gordugum fotograftan esinlenebiliyorum. Tarzimin adi ne onu bile bilmiyorum inanGülen yüz (siyah ve beyaz)


  1. kitap sizin için ne kadar önemli ? en son okuduğunuz kitap ? nedir
Kitap okumaya bayilirim. Fakat bir kitaba baslamis ve begenmissem maksimum uc gun icinde bitirir ancak oyle elimden birakirim bu huyumu pek sevmiyorum. Sindire sindire okuyamiyorum malesef. En son " bogurtlen kisi" ni okudum.






  1. en sevdiğiniz yazar ve sizi en çok etkileyen kitap ? ( varsa bir kaç tane )
Belki taze oldugundan bogurtlen kisi en cok etkileyenler arasinda baslarda ve Sarah Jio bundan sonra butun kitaplarini okumak istedigim yazar olacak. Su siralar daha cok instagramda fazla paylasilan ve onerilen kitaplari okumayi tercih ediyorum. 

  1. gitmekten zevk aldığınız yerler mutlaka uğrarım dediğiniz yerler varmı?(magza -cafe -şehir-vb )
Olmaz miiii 'Tamam' ifadeli yüz  ikeaya bayilirim ugramadan asla gecmem hergun gitsek bikmam Gülen yüz (siyah ve beyaz)️, mudo, pasabahce, english home, madame coco, tepe home da gezmeyi ve alisveris yapmayi en sevdiklerimdenGülen yüz (siyah ve beyaz)️ 


  1. hayatta yapmam dediğiniz veya olmassa olmazlarınız varmıdır ? takıntılımısınız?
Hayatta yapmam dedigim herseyi yaptigim icin artik oyle dememeyi ogrendimGülen yüz (siyah ve beyaz)️ Bazi takintilarim var mesela birseyi cok begendiysem illa onu elde etmek isterim yani tam olarak o benim olmaliGülen yüz (siyah ve beyaz)️ Herhangi benzeriyle mutlu olamam o yuzden sabreder hep en icime sineni alirimGülen yüz (siyah ve beyaz)


  1. yıllardır ve sürekli bitince yenisi alırım dediğiniz bir kaç ürün yazarmısınız?
Yillardir eyelinerim bitmeden yenisini alirimGülen yüz (siyah ve beyaz)️ O artik en vazgecilmezlerden oldu benim icin. Birde kirmizi rujum bitmeden yenilerini alirim. İkisi olsun baska bisey istememGülen yüz (siyah ve beyaz)


  1. mutluluk sizin için nedir ? tarif edermisiniz ?
Mutluluk yetinmeyi bilmek, saygi gormek, sevdiklerinin hayatta olmasi, sukretmek ve sagliktir.


  1. en sevdiğiniz beş şehir ?
İstanbul, Yalova, Kocaeli, Sakarya, Bursa İki kalp
     10.hayatta size mutluluk veren şeyler nelerdir ? sizi ne mutlu eder ?

Suanda Zihinsel Engelli Cocuklarin egitim aldigi bir Ozel Egitim Okulunda gorev yaptigim icin beni mutlu eden seyler o kadar minimuma indiki... Mutluluk bazen onlardan gelen ufacik tepki, ufacik bir donut. Onlara birsey kazandirma ihtimali ise mutluluklarin en buyugu. Mutluluk guzel yurekli arkadaslarinin olmasi, yeni iyi insanlar tanimak. Mutluluk sevdiklerinle konusabilmek. Mutluluk yuruyebilmek, gorebilmek. Mutluluk ailenin hep arkanda olmasi. Mutluluk guzel evlilik. Mutluluk ornek alinmak. Mutluluk begenilmek, sevilmek, guzel mailler almak. Mutluluk suan bunlari yazabilmekİki kalpİki kalp




bence çok ama çok samımı ve guzel cevpaladı büşra teşekkür ediyorum ona *-*
tatlı insana hayatında mutluluklar diliyorum kenısını severek bayılarak takip ediyorum ....

blogunu takip etmek için tık tık tık
instagramda mrsisbeceren

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

  1. Ben teşekkür ederim benimle bu roportajı yapmak istediğin için canım :) Umarım kendimi birazda olsa doğru ifade edebilmişimdir :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum :) Nasıl konuk olabiliriz :)

    YanıtlaSil
  3. çokk sevdiğim bir kişi çok zevkli bir söyleyiş olmuş okurken ben bile zevk aldım.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*