***DİYET HİKAYEM GİDEN -3600KG ***

nasıl kilo vereceğim ?
ne yapmayalım derken tanıdığım birinin baya zayıflamış görmekle başladı bu hikaye
nasıl yaptın ? doktor a gittim sende git dedi
tüm tahlillerimi yaptırıp
gittim sevde hanımın yanına
öncelikle beklediğimden genç ve güzel bir hanım *-*
her şeyi sordu cevapladım
ölçüldüm tartıldım
sonuç tabi ki vahim :(
neyse kilomu yazmayacağım buraya ama önümde uzun bir yol var
ama 20 günde giden -3.600 gram iki si yağdan beni oldukça motive etti
 






sabahları ılık limonlu su içerek başladım güne
sonra tabakta gördükleriniz
arada bir meyve ve ayran
aksam leblebi ve badem yada fındık
3 litreye yakın su ve yeşil çay
 

ilk 20 spor yapmadım
ama şimdi yürüyüşlere başlayacağım
bir saat inşallah *-*




bana şans dileyiniz
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

  1. Hadi hayırlı olsun :) bol şans diliyorum.. diyetisyene gidiyorsun değil mi şimdi ? Benim de nacizane önerim sabahları kahvaltını iyi yapmak, ekmekten kaçınmak ve akşamarı fakir beslenmek, limonlu su süper. Biraz da spor ekleyince gitmeyen kilo tanımam ben ;)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. çok tesekkur ederim bana acayıp cesaret verdiniz hırs yaptım ilk işim önce tetst yaptırım hemen başlıycam :

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*