***GİDEN -2 KİLO DAHA TOLAM 5.600 ***

merhabalar
yağmurlu bir izmir günü kasvetli bir hava ve pazartesi
hafta sonu doktor kontrolüm vardı
diyete ve sağlıklı beslenmeye başlayalı tam  42 .günü giden 5.600 gram


diyetime % 80 sadığım
günde iki fincan yeşil çayımı
3 litre suyumu    içiyorum öğünlerime dikkat ediyorum
akşam yemek saatim yedi
ama 22:00 yeme işlemim tamamen bitmiş oluyor


sabah kahvaltım
beyaz peynir
zeytin
domates salatalık
iki ceviz
yeşillik
iki dilim tam tahıl veya buğday ekmeği
şekersiz çay veya kahve




dört saat hiç bir şey yemiyorum
bol bol su içiyorum


öğle yemeğim
iki kaşık yağ ile pişmiş sebze yemeği
yağsız salata
beş altı kaşık yoğurt



ara
bir bardak ayran
bir meyve


akşam
öğle ile aynı


ara
bir çay bardağı  leblebi
on çiğ fındık




çok yazan olunca listemi paylaşmak istedim
kişisel bir liste
ama denemek isteyen var ise buyursun
doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim



sevgiler



 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun benimde veremediğim 5 kiloyu inşallah verebilirim . Motive etmeye devam kendimizi :) paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*