*** ASYA İÇİN TAVUK SUYU ÇORBA ***

merhabalar

çorbanın resmi yok bende kızımla beni koydum
maşallah diyin :)

asyanın ek gıda ile macerası pek iyi değil pek iştahlı değil kendisi , emiyor bende zorlamıyorum

en sevdiği yemek çorba :)


benden birkaç kişi tarif istediği yaptığım klasik terbiyeli tavuk çorbası

malzemeler

tavuk patates sarımsak ve soğanı düdüklüde haşlıyorum (miktar isteğe bağlı )
haşlandıktan sonra  

bir yumurta sarısı iki kaşık yoğurt yarım limon suyu iki kaşık un

bir kasede çırpıp  kaynar durumdaki sudan bir kepce alıp karısıma yedirip kesilmesin diye alıstırıyoruz
sonra hem karıştırıp hem ekliyoruz
içine tel ve arpa şehriye ve tavuk tiftiği isteğe bağlı koyuyoruz .
ben biraz tereyağı koyuyorum çok az
iyice kaynatıp ,dinlendirip asya bir bazen bir buçuk kepçe içiyor .



inşallah anlatabilmişimdir .

herkese iyi akşamlar


:)

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*