SONSUZ OLMAK ***SONSUZ KALMAK

.......
GÜNAYDINLAR NASILSINIZ?

ANLATMAK İSTEDİĞİM ŞEYLER VAR
DİNLEMEK İSTERSENİZ.

EŞİMLE 13 GÜN SONRA NİKAH YILDÖNÜMÜMÜZ.
25 HAZİRAN
BİR YIL NASIL GEÇTİ ANLAMIYORUM
ZAMAN HIZLA GEÇİYOR VE BİZ YERCEKIMINE KARSI SAVAŞIYORUZ
YAŞLANIYORUZ
EŞİMLE TANISALI 8 SENE OLACAK IKI AY SONRA
COÇUKTUM BÜYÜDÜM (ONUNLA)

EŞİM İNCE BİR JEST YAPIP HAFTASONU SÜPRİZ ŞEKİLDE VERDİ HEDİYESİ
COK ŞIK BİR SAAT ALMIŞ HEDİYE


EKSİK OLMASIN .
HEDİYEYİ DÜŞÜNMESİ COK AMA COK GÜZEL
İLLA OGUNU BEKLEMEYİP HEDİYE ETMESİ AYRI BİR GÜZEL
......


İNSAN BU ZAMANLARDA DÜDŞÜNÜYOR
BİR YILI  DEVİRDİK BERABER EVLİLİKTE PEKİ
ÖMRÜMÜZDE DAHA NELER YAŞAYACAGIZ HAYAT BİZİ
NELERE SÜÜRKLEYECEK
TÜKENMEDEN BİR ÖMÜRN AYNI YASTIGA BAŞ KOYUP
AYNI YATAKTA KOKUMUZLA UYUYABİLECEKMİYİZ.
HAYAT KORKUTUYOR BENİ BAZEN DEVİR KÖTÜ
TÜKETİM SINIRI YOK HERŞEYI BIR CIRPIDA TÜKETİP
ESKİTE BİLİYORUZ BAZEN KEŞKE DİYORUM
SENELER ÖNCEDE YAŞASAYDIK
TÜKENMENİN DEĞİL
PAYLASTIKCA ARTAN ZAMANLARDA
KORKUYORUM SANIRIM
ZAMAN BENİ KORKUTUYOR .


Ö YÜZDEN YÜCE RABBİMDEN
EŞİMLE BİR ÖMÜR SON NEFESİME KADAR
AYNI YASTIĞA BAŞ KOYMAK
KOKUSUNLA UYUMAYI
TEMENNİ EDİYOR VE İSTİYORUM
RABBİM BİZLERİ AYIRMA
SEN MUHABBETİMİZİ ARTIR



EŞİMLE SONSUZ OLALIM AYNI EVRENDE TEK EŞ
SONSUZLUK BİZ OLALIM

AMİN AMİN AMİN


 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. Canım yanlış anlamazsan bir şey soracağım.
    bu yorumu yayınlamana da gerek yok :)
    ama blogunda neden arşiv bölümü yok? ya da var ama o kadar karmaşık ki ben bulamadım..
    sırasıyla başlıklara bakıp okumak istiyorum ama başlıklara ulaşamadım :/
    bide blogunu çok dar tutmuşsun. postlarının olduğu bölümü biraz açamaz mısın??
    ayrıca çok tatlı bir gelinsin ama resimlerini büyütüp bakamıyorum :(
    umarımmmm bir ömür boyu birlikte ve mutlu olursunuz :)
    sevgimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLIHANCIM ELESTIRIN BENI COK MUTLU ETTI ..
      ARSIV SAG TARAFTA ORTA KISIMDA MEVCUT ..
      TEMENNIN ICIN COK TESEKKUR EDRIM .
      GEREKEN NEYSE YAPACAGIM SIMDI :)
      SEVGILER

      Sil
    2. aahhh gözümden kaçmış dedim ya bulamamış olabilirim diye :)
      ayrıca header'ın çok tatlıı çok sevdim bu resmi :)

      Sil
    3. COK TESEKKÜR EDERİM BEGENMENE BUGUN DEGISTIRMEYI DÜŞÜNÜYORDUM KALSIN OZAMAN ŞİMDİ NAMAZ KILMAM LAZIM SONRA BLOUGMDA BIRKAC DÜZENLME YAPACAGIM
      SAYENDE İYİ OLACAK İYİ ..
      SEVGİLER CANIM

      Sil
    4. Rica ederim tatlımm
      Allah kabul etsin inşaAllah..

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*