GARNİER SAF VE TEMİZ 3 BİR ARADA (PELİNG TEMİZLEME VE MASKE )

MERHABALAR


NASILSINIZ ?????

BUARALAR KULLANDIGIM VE COK MENNUM KALDIGIM ÜRÜN
GARNİER SAFVE TEMİZ DEN BAHSETMEK İSTİYIORUM

ÜRÜNÜ A101DEN TESADÜFEN ALDIM
ELİME GELDİ VE FİYATINI SORDUM 9.90 GİBİ KOMIK BIR RAKAMI VARDI
HEMEN KAPTIM
VE GELINCE NETTEN ARASTIRDIM VE ÜRÜNÜN FİYATINA GÖRE
YÜKSEK PERFOMANSI OLDUGU ANLADIM YAKLASIK BIR HAFTADIR KULLANIYORUM
BENIM CILDIM BIRAZ PROBLEMLI BIR CILT
OYUZDEN HER URUNUS EVMIYOR AMA BUNU SEVDI
BIRAZCIK OLAN CILT LEKELERIME IYI GELDI
URUNU GUNLUK TEMIZLEME OLARAK HERGUN
PİLING OLARAK 3.BİR
MASKE OLARAKTA 3.GÜNDE BİR KULLANIYORUM


TERCIH SIZIN

URUN YIKAYINCA CİLDİM YUMAUSACIK VE PURUZSUZ OLUYOR
VE CILT TONUMU BEAZ KIL SAYESINDE ACIYOR VE YAGLANMIS BOLGELERE INANILMA ZIYI GELIYOR
CİLT TİPİ: Yağlı ve karma ciltler için ,
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ: Cilt problemlerine karşı savaşmak için 3 ürün kullanmak yerine tek çözüm Saf & Temiz 3’ü 1 Arada’da: - Temizleyici: Çinko minerali ve bakterilere karşı etken madde içeren formülü ile cildi derinlemesine temizlerken sebum (yağ) fazlasını dengeler.
- Peeling: Gözenekleri açarak siyah noktaların oluşumu önlemeye yardımcı olur.
- Maske: İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler. Cildiniz uzun süre nat ve temiz kalır.

SAĞLADIĞI AVANTAJLAR: Arındırır + Gözenekleri Temizler + Cildi Düzenler 
ÜRÜN KULLANIMI: Sabah ve akşam cilt temizliği için köpürtülerek bir miktar suyla uygulanır. Islak yüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanır. Ardından durulanır.
Haftada 2-3 kez tüm yüze uygulayıp 3 dakika kadar bekletilir ve ardından durulanır.
BEN COK AMA COK MENNUN KALDIM SIZDE TAVSIYE EDERIM

GONUL RAHATLIGU ILE

A101 VE BIMDE 10 LIRA CIVARI DIGER YERLERDE 15-20 ARASI İMİŞ FİYATI AKLINIZDA BULUNSUN
SEVGİLER

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*