***İZMİR HATAY PAZARI***

merhabalar
hayırlı cumalar


bir perşembe günü hiç aklımda yokken birden hatay pazarı düştü aklıma ben çok severim çarşı pazar dolaşmayı *-*

hangi kadın sevmezki yahu :)
neysem atladım metroya izmir sporda in hemen pazara çık *-*
aman allahım o ne kalabalık sankim tüm İzmirli kadınlar orada çarpa çarpa kalabalığı yararak yürümeye çalışmak bile
yolumdan çevirmedi beni *-*

dolaştım 3 üç triko
taneleri beşer liradan ve birazda tanesi bir v birbuçuk liradan takı toka aldım *-*
onların resimlerinide elerim sonra 


herkes gitmeli bence hatay pazarına izmirdeyseniz atlayın metroya gidiverin anacım ne olacak *-*



bircandan sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. Vallahi hangi kadin sevmez ki demissin. Ben hic sevmem. Bu arada blog adresim degisti. Okuma listende güncellersen cok sevinirim. http://karaboncuque.blogspot.com

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*