***BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM ***


bugün benim doğum günüm....
sabah midemde taş gibi bir yük
göhsümde bir bulut yüreğim ağzımda
telaşlı telaşlı uyandım ...
dogum günümün heyecanın değil evleniyorum ben
evdeki misafirliğim son buluyor 23 yasıma girerken ..
içim buruk bu gece saatlerce boncuk boncuk ağladım
yeni yasıma göz yaslarıyla karsıladım
 annem mutfaktaydı ve  onu üzmemek için
duymasın diye beni kendimi sıka sıka agladım gözşerim şişmişti  uyaya kalmısım o hade ....
şimdi bile bu satırları yazarken içim buruk içim bir hoş ...
kına gecesi müzikleri seciyorum aglamam an meselesi ...
aylardan eylül yirmi üç yıl önce dogmusum bugün
dogum günüm
içim buruk
annemi ,babamı,ablalarımı,kardeslerimi,doslarımı ,komuslarımı
hepsini bırakıyorum yeni hayata baslangıç yapıyorum
evlenmek ne zor işmiş blog
hele kız için neyse ..


sevgiler ....
gülümsediğim bi resım koymak istedim
mutlulukla gecmesını istiyorum
yani yaşım ve ömrümün
eşim ve sevdiklerimle..


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. Canım,doğum günün kutlu olsun,tüm sevdiklerinle nice yıllara inşallah ve tebrik ediyorum,yakında yuvadan uçacağın için :)
    Şimdi çok telaşelisindir :) ama bunlar hoş telaşlar,sevgiler...
    Ben Büyükada'da yaşıyorum,balayına Büyükada'ya gelin,buranın değişik bir atmosferi var :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*