***HOME HOME SWET HOME#3***

matruskalar :))
nişanlım yurt dısından getımrmıstı
ukrayna bulgarıstan rusya

mumluk ve cıcekler
c sehpamız koltuk altına gırıyor

bunu cok begendık ama asmadık daha
kırk yama berjerlerle cok uyumlu olacak sanırım

arkadasımın hedıyesı safranbolu evı
tesekkurler:)zehram

üçlü zigon takımımız

takılıgım

nişanlıma safranboludan aldıgım kedıler

biblomuz

aaa bunlar ne böyle oyuncakcı dukkanı gıbı demeyın
hepsının anlamı var hepsının degerı hepsı farklı bır sehır ve anı tasıyor
her gıttıgı yerden aldı ve bukadar cok oldu hatta bı kısmı bazada kalmıs gıdecek yen eve bende sımdılık
kıtaplık ve aksesur dolabımız monte edılınceye kadar ardiyeye koydum ütü masasının üstünde duruyor :))
 






uclu zigon hedıye bı dostumuzdan
bende oturma odasına koydum üstünede söz çiçeğimi

izmir hediyelik eşya fuarından almıstık

baharat takkımı ,kul tablası,sebzzelık

daha bir sürü vardı ama bana bile yeterli geldi çünkü daha kitaplıgım ve aksesuar koyacagım
dolap monte olmadı hepsi alakasız yerlerde şimdilik bukadar
sevgilerrr:)))

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

15 yorum:

  1. canım benim çok güzel cicilerin var...
    hepsini güle güle kullan...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine teşekkürler inşalllah kullanmak nasip eder :) sevgiler

      Sil
  2. Her şey çok güzel, hepsi heyecanla dizilip düzenlenmiştir eminim :)
    Allah kullanmayı nasip etsin inşallah.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emin ol :)):):) okadar guzel kı bı detayı on kere dusunmek degıstırıp degıstırıpp bakmak uzun uzun cok guzel ya :):) allah agız tadıyla ve huzurla bır omur hepımızın mutlulugunu daım etsın ....sevgıler

      Sil
  3. herşey çok renkli güle güle otuurn inş aşk yuvanızda esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Matruskaları ck begendım cok da guzel durmuslar yerlerınde gule gule kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel :) özellikle o oyuncaklardan benm odamdada kaç tane var bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. herşey çok zevkli, çok güzel ama bir eleştirimolacak, fotoğrafları biraz büyük boyutta koyarsan bakanlar için çok daha cazip olacaktır... güzel bir blog yeni keşfettim takipteyim...

    sevgiler , ve tabiki mutluluklar yeni gelin :)))

    YanıtlaSil
  7. Blogunuz çok şirinmiş, Allah gönlünüze göre versin bir ömür mutluluklar dilerim :)

    http://y-emektarifim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. cicilerin cok guzel, hepsini huzur ve mutlulukla kullanmani dilerim. Matruskalara babam yillarca Rusyada yasadigi icin ozel bir ilgim var :) Ayrica tabloya bittim, cok zevklisin soylemek isterim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hos yorumalrın ıcın cok teşekkür ederım buda daha yenı yerlesırkenkı halı ıdı ruhu yok gıbı geliyor bana sımdı sankı evın bır ruhu var sımdı daha cok hoşuma gıdıyor hersey yerını buldu cunku*-*
      takıbe bekliyorum senı*-*

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*