***MİM MAM MOM #3 ***

sevgili minne ablacım beni mimlemiş fırsat bulup cevaplayamadım yahu :)) gecte olsa cevap vermek istiyorum mimime :))
yeni yılda isteklerimi sıralasam burdan köye yol olur derler benimkide o hesap :) istemenin sınırı yokki...
öncelikle ve kesinlikle saglık diliyorum kendim ve tüm evren için ...



1.
yeni evli taze gelin olarak evim yuvam için mutluluk huzur mutlu bir alie ve eşimden hiç ayrılmamayı ve herseyi onunla paylaşmayı diliyorum....
2.
ailem ve sevdiklerim için sağlık,para,sans,kazasız belasız gececek bir yıl değil bir ömür istiyorum...
3.
ve evren için saglık saglık ve saglık 
savaşsız ,barıs dolu ve tüm iyi dileklerin gercekleştği ve iyilerin kazandıgı bir yıl diliyorum yüce rabbimden 
tüm dualarımzın kabul olunması dilegiyle 
mutlu yıllar sevgiler saygılar :))

(düğünümden bir kare)

                       

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*