***EVLENDİM -YENİ HAYAT #2 ***

EVLENDİM KAYBOLDUM YENİ HATIMA ADEPTE SORUNU YAŞIYORUM HALA :))
  1. SABAH KALKTIGIMDA İŞE GİDECEGIM SANIYORUM SONRA BAKIYORUM Kİ UYUMAYA DEVAM :))
  2. ANNNEM BURNUMDA TÜTÜYOR KOKUSU ONU COK ÖZLÜYORUM :(
  3. YEMEK,TATLI,TUZLU,MEZE ÖGRENMELER FALAN FİLANNN :))
  4. EV TEMİZLİĞİ (ALLAHTAN BAŞAK BURCUYUM )
  5. YENİ İNSANLAR TANIMA ARKADAŞLIK KAYNAŞMA
  6. UZAKLIK ,MESAFELER LERRLERRR....
  7. PAZAR ALISVERİŞİ MARKET ALISVERİŞİ ZORUNLU ...
  8. AKŞAM YEMEK YAPMA ZORUNLUGU(BİR GÜN ATLASAN DİĞER GÜN SENİ BEKLER GÖREV :)
  9. VE EVLENDİKTEN SONRA ALDIGIM  3-5 KİLOYU GERİ VERME SIKINTISI ZATEN BALIK ETİNDE BİR HATUN ALDUĞUM İÇİN YARDIMLARINZI BEKLİYORUM ....

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

  1. canım tebrik ederim seni
    mutluluklar bende aynı şeyleri yaşıyorum 2 sene oldu hala alışamadım gaziemire ama napalım hem üstelik komşulukta hiç yok bende senin gb çalışıyordum dükkanı kapattım evde insan napçağını şaşırıyor ama insan alışıyor birşekilde banada beklerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gaziemir Ayyy bayılıyorum oraya ;)) anlıyoruz birbirimizi ve katiliyorum sana cnm bm ;) gelirim sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  3. Allah mutlu etsin, bir yastıkta kocatsın, çok güzel bir gelin olmuşsunuz resimlerinize bayıldım. Bir ömür mutluluklar.
    :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*