ARTIK DÜĞÜN.COMDA YAZIYORUM COK MUTLUYUUM


Merhabalar

 

Ben evleneli aylar olmuş, 9. aya girmişiz şimdi dönüp arkama bakıyorum da zaman ne kadar cabuk geçmiş…

Halbuki daha dün gibiyidi o stresli anlar, uykusuz geceler, ne yapacağımı bilmez haller…

İşte böyle bir zamanda tanışmıştım Düğün.com’la.

düğün.com gelin ve damatlar için eşşiz bir site. Gelinlikten, düğün mekanına, fotoraf cekiminden, düğün organizasyona, balayından , davetiyeye, nikah şekerine
kadar sayısız seçenekleri ile size yol gösteren eşşiz bir rehber.

Mutlu bir haber vermek istiyorum size;

düğün.com blog yazarlığı teklifi alınca hiç düşünmeden kabul ettim ve benim gibi evlenmeyi düşünen gelinleri biraz olsun rahatlatmak va naçizane yol göstermek için artık düğün.com’da yazıyorum.

Bence evlilik hazırlığı yapıyorsanız bu siteyi mutlaka takip etmelisiz.
 


buayki yazımı okumak için   tıktık
dualarını bekliyorum sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. bizde evlenirken bu siteden yardım almıştık, oldukça faydalı. geri dönüşler olmuştu, çok şaşırmıştım, yardımcı oldular. başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :d teşekkür ederım cnm evet cııden faydalı ve yararlı bır sıte tesekkuler tekrsr:d

      Sil
  2. aa ne güzel bir haber buu
    tebrikler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederım cnm bnm evet benım ıcın mutlu bır gun yazımı lütfen oku :d

      Sil
  3. Hayırlı olsun canım,hemen okumak için tıklıyorum:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederım melıha ablacım hatta yorum yazzarsanız mennun olurum :)

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*