O İYKİ VAR

GECE SESSİZ VE ÜRKÜTÜCÜ
SANKİ SADECE SEN VARMIŞŞIN GİBİ YAŞAYAN NEFES ALAN BİRTEK SEN
GÖZLERİN KAPALI
KARANLIK KORKULU
HAVA ALLAHTANKİ ISINDI
BİRDE SOGUK OLSAYDI DİYORUM İŞTE OZAMAN DURUM VAHİMDİ

BİRDEN BİRNEFES HİSSEDİYORUM
 MEĞER
O SESSİZLİKTE
YALNIZ ,OKARANLIKTA
KORKULACAK BİRSEY YOKMUŞ
HEMDE HİÇBİRŞEY
O VARMIŞ
EŞİM
HERZAMANKİ GİBİ SAĞIMDA YERİNİ ALMIŞ
O COKTAN UYKUYA DALMIŞ
HEMDE MIŞILMIŞIL
KAPALI OLAN GÖZLERİM ARALANMIŞ
SOKAK LAMBASININ IŞIGINDA AYDINLANAN
ADAMIN SÜLÜETİNİ İNCELİP DERİN BİR OH ÇEKMİŞ FARKINDA OLMADAN
OH..KISA VE DERİN
İYKİ VAR ELİMİ ATSAM DOKUNACAGIM KADAR YAKIN
KARANLIKTA KORMAYACAGIM KADAR
HUZURLU
O İYKİİ VAR

ALLAH'IM BİZİ HİÇ AYIRMA
ALLAH'IM BİZİ HİÇ AYIRMA

AYNI YASTIĞA SON NEFESİME KADAR BAŞ KOYMAYI DİLİYORUM SENDEN
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

9 yorum:

  1. Keyifle okudum cnaım,yüreğine sağlık.
    Amin ,inşAllah:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel yazmışsın...
    mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  3. mutluğunuzz daim olsun tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. insanın eşine duyduğu aşk ....

    işte bu kelimelerle pek güzel olmuş. çiçeklenmiş mısralar sevgiliye dokunmuş özü eşe dökülen aşkmış mürekkebi....

    keyifle okunacak kadar güzel ve duyduyu yansıtacak kadar etkili... okurken eşime olan aşkımı duydum içimde.... korkoyorum dediğimde korkma diye sarılan huzuru duydum....

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*