ENGLİSH HOME VE TANTİTONİ VE KOÇTAŞ ALIŞVERİŞLERİ

MERHABALAR
NASILSINIZ??
UMARIM HAFTASONUNUZ VE RAMAZANI ŞERİFLERİNİZ İYİ GEÇİYORDUR
BEN BU HAFTASONU ALIŞVERİŞ İŞİNİ BİRAZCIK ABARTMIŞ OLABILIRIM
HEHEHE ^_^  ^_^

BU TABAKLAR
ENGLİS HOMEDEN %50 İNDİRİMLİ KAPTIM

DANTELLİ MASA ÖRTÜMDE ENGLİSH HOMEDAN

BEŞLİ OYUNCAK FİLESINI KOÇTAŞTAN ALDIM CANTA KOYMAK İÇİN KULLACAGIM :)

EURO FLORA ALISVERİŞİM ÇİÇEKLERLE SAKSILARI BN BİRLEŞTİRDİM







VE BU SEVİMLİ KESME CAMI TANTİTONİDEN


ENGLİSH HOME MANİKÜR VE PEDİKÜR SETİ


FIRIN ELDİVENİMDE ENGLİSH HOMEDAN

BİKAÇ  SEY UNUTMUŞ OLABILIRIM AMA SIMDILIK BUKADAR
:):)

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

14 yorum:

  1. Ayy bu english home ürünlerine bayılıyorumm
    nasıl güzel nasıl zevkli ürünler var
    o dantel masa örtüsüne ve çiçekli şirin tabaklara bittimmmm

    güle güle çok güzel sağlıklı günlerde kullan tatlım

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan eşim bir limit koymasa magzayı toplayıp gelesım var :)

      bırde yemek grunda %50 indirim olunca payımıza bunlar düştü:)

      Sil
  2. çok güzel görünüyolarr :)

    http://porsukcilli.blogspot.com/ bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. limit olmasa neler neler alabilirsin tahmin edebiliyorum. kendini kaybediyor insan değil mi?? ama aldıklarının hepsi birbirinden güzel ve zevkli. güzel günlerde kullan canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canımmm sorma keske lımıtsız bır kart olsa kendımı kaybedebılırım :)o derece yorumun ıcın teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Engilish Home ürünlerini çok seviyorm.Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden şık ve cicik güzel günlerde kullan canım sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok cici. İyi Günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. Yaaa hepsi birbirinden güzel.. Bana ne bana ne ben de istiyorum :D evlenince ben de bu cicişlerle dolduracağım inşallah evimi :)
    Takibindeyim artık :) Bu arada bana da beklerim.. ;)
    whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldın ınsallllah hepsı olur hayalet ıste yeter :) hosgeldın cnm bnm..

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*