***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #16***

KEYIF TEPSİLERINDEN

CUPRA BALIK İLİŞKİSİ

BEYAZ ÇAY SİZ DENEYIN MUTLAKA

MIGROSTAN INDIRIMDEN 7 TL ALDIGIM VE NORMALIN IKA KATI BUYUKLUGUNDE TEPSI

TIRE DERE KAHVEDEN

BEN ^_^

TARCINLI SÜTLAÇ

KEYİF TEPSİLERİNDEN :)

BİMİN PEÇETELERİNDEN



TİRE DERE KAHVEDEN

OOOOO
ADAMIZIN SAÇLARINI KESTİK

BARANIMIZN UYKUYA DALARKEN




HERKESE SICAK GUNLERDE DAYANMA GUCU VERSIN RABBIM
ORUCLARIMIZI VE DUALARIZI KABUL ETSIN
GÜNAHLARIMIZ AF..

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

6 yorum:

  1. amin :) hayırlı ramazanlar bu arada blogunuzun izlecisi oldum çok şirin bir blog bende beklerim

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar renkli :)Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Tire , derekahve güzeldir ben Tireliyim. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım yeniyim bana da beklerim :) http://benimyaraticidunyam.blogspot.com/

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*