***DR.OETKER CHEESECAKE TARİFİ ***

 
 
 

merhabalar *-*
bir buçuk yıllık evliyim .ama evimde illkez chesecake yaptım .
ben okadar zor sanmıştımki oda okadar kolay ve pratikmişki.
önyaragılarımın kurbanı oldum ben .
gece 12 ye dogru geleceği belli olan misafirlerim vakitsizlikten pratik birşey yapmalıyıdım .
dr.oetkerin evde bulununan chesecake i kullandım .


malzemeler
bir adet dr.ooetker chesecake
2 paket burcak biskivi
3 bardak süt
50 gram margarin
1,5 su bardaği yogurt
bögürtlen ve nişasta
(ben böğürtlen reçeli kullandım )


yapım aşaması :
önre robottann biskivüleri geçirip un haline getiriyoruz.
önceden ısıtılmış 50 gram margarini ve 2 kaşık sütü bisküvilerin içine katıp
iyice karıştırıyoruz .
sonra kelepceli kalıba bu bisküvi karışımı taban halinde elimizle sıkıstırarak yayıyoruz.
ve dolapta bir saate yakın  bekletiyoruz.

soguk sütü (2.5 bardak) kaba ekleyip
üzerine chese ve bir buçuk bardak yoğurdu ekleyip mikserle beş dakika çırpıyoruz .
ve dolapta bekleyen  tabanın ğzerine döküyoruz .
ve  tekrar dolaba donması için koyuyoruz .

gelelim beni endişelendiren kısmına marketımızde dondurulmuş meyve olmadığı için böğürtlen reçeli  ni
su  ile acarak ve 2 kaşık nişasta ekleyerek pişirdik ve chesecakenin üzerine döktüm ve 3-5 beş saat dolapta beklettikten sonra servis yaptım.allaha bin şükür tadı kıvamı ve kesimi kolay oldu ve tatlıyı herkes beğendi .

sizde hafif tatlı seviyorsanız ve değişik bir tarif olsun hemde pratik olsun diyorsanız bence
chesecake sans vermelisiniz sonra mutfağınızın vazgeçilmezi olacaktır.


inşallah beğendiğiniz bir tarif olmuştur ...
  sevgiler


diğer tariflerime göz atmak için tık tık tık
merhaba üstteki  böğürtlenli tarif bunda sadece limon sosun tarifini yazayım


bir çay bardağı limon suyu
üç yemek kaşığı şeker
3 kaşık nişasta


hepsini tavada koyup çırpıcı ile sürekli karıştıracaksınız
kaynamaya başlayınca altı kısıp bir dakika kısık ateşte karıştırmaya devam edin

önemli olan karıştırmayı bırakmamak yoksa top top olur ve kıvamı tutmaz


chesecake üzerine yan kestiğim limonları dizip üzerine limon sosu nu dökünüz ve bir kaşık yardımıyla yayınız



afiyet olsun


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. ellerine sağlık cidden parık ve lezizi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Çok leziz, mutlu haftasonları.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık deneyeceğim ben de:)
    önceleri çok yapardım ama bunu denemedim.
    güzel bir hafta sonu dilerim tatlımm

    YanıtlaSil
  4. ellerize sağlık.. cok cici poz vermissiniz :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. yaa bu kadar kolaymıymış bende zor sanıyordum sen gibi. Bunu bi yere not alayım benımde gelirse çat kapı misafirim yaparım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Delicious dessert!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  7. canımm en son mim yazısında senden de bahsettim okursun:)

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor, deneyeceğim bende

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık bendede var dr.oetkerli tarif
    birde normal cheesecake tarifim varki
    o hazırına göre daha leziz
    kolaydır cheesecake yapmak gözünde büyütme

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*