***TUZLU SİMİT TARİFİ ***

 
 
 
merhabalar

şimdiye kadar yediğiniz ve bilidiğiniz tüm tuzlu simit tariflerini unutun bu ezber bozacak bir tarif *-*
cok iddalıyım denedim gördüm eger sizde seviyorsanız bence not alın ve deneyın bana hak vereceksiniz..


aniden misafirim gelince aklıma heme tuzlu simit geldi .


malzemeler
2 yumurta sarısı içine beyazı dısına
yarım paket oda sıcaklıgında margarın
bir cay bardagı sıvıyag
yarım cay bardagı üzüm sirkesi
kabartmaa tozu yarım paket
un
yarım tatlı kasıgı tuz
bir tatlı kasgı seker
susam

bu yarım ölçek tariftir..

tum malzemeler kulak memesi kıvamında yogurulur .
margarın oda sıcaklında olacak.

sonra istediğiniz şekil verilir
önce yumurta beyazına sonra susama batılırılır.
175 derece fırında  kızarana kadar pişrilir .

afiyet olsun

diğer tarifler için  tık tık tık




bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir.

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. çok eskiden,yani o zamanlar zayıftım :)
    bu tarife benzer bir tarifim vardı,çok sık yapardım,çok güsel oluyooo
    kilo almaya başlayınca ööle zararlı şeyler yapmamaya başladım :)

    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bircan çok nefis görünüyor ,aldım tarifi ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*