*** BAHAR TEMİZLİĞİ ***

merhabalar


tembel teneke bircandan merhaba sizlere :)
kendime kızıyorum hemi de çok
bilgisayarım bozukken bin çaba harcayarak yazmaya çalıştığım postlarımı
pc m  patladıktan sonra yeni bir bilgisayar almam uzun sürünce bloğdan soğudum her sabah yazma isteği ile
kalkmam  da ortadan kalktı .


yeni bilgisayar almama rağmen eski yazma şevkim yok
nedendir bilemiyorum ki ben :(



neysem gelelim baharla gelen temizlik  meselesine

yaptım bitti öncelikle

ilk mutfakla başladım  dolaplar ıvırlar zıvırlar atılması gerekenler kaldırılması gerekenler
balkonun temizlenmesi , çiçeklerin toprakların temizlenmesi
perdeler vs .


ertesi gün salon temizliği ve hol kitaplık ve fortmanto temizliği


3.gün

yatak odası temizliği dolap baza altı çamaşırlar kıyafetler

misafir odamız çekmeceler  sebzelikler derken
o akşam küçük wc ile banyo temizliğinin yarısı

4 .gün

akvaryum odamız ( oturma odası ama oturmuyoruz )

koltuk ve akvaryum temizliği kaldıracakların kaldırılması

en son sil süpür düzenle


4.gün akşamı % 90 bitmişti


ama bende bitmişti yavrummm :(


bir bahar temizliğinin de sonuna gelmiştik böylece

çok şükür Rabbime


darısı başlamayanların başına  inşallah


sevgiler 







 


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*