*** ERSAĞ GENEL TEMİZLİK ÜRÜNÜ ***

merhabalar


severek kullandığım organik bir temizleyiciden bahsetmek istiyorum sizlere

ersağ genel temizlik ürünü


adını hep duyduğum bir üründü , bir arkadaşım evi için aldığında önerdi
bende denemekde fayda var deyip sipariş verdim

17 tl fiyatı

iki litre suya iki kapak koyup haftalık yaptığım temizlikte kullanıyorum

evi derleyip toplayıp süpürme işlemi bittikten sonra toz alma suyunu hazırlıyorum ve ıslak olarak siliyorum
kurulamabezi ile kuruluyorum ( cam kısımları )
tüm mobilya biblo ayna vs .toz alınacak kısımları bitirdikten sonra
bu suyu paspas kısmına döküp yerleri bu su ile temizliyorum

siz cam silebilirsiniz
koltuk veya halı silebilirsiniz
buzdolabı silebilirsiniz

suya elimi eldivensiz ve gönül rahatlığı ile sokuyorum
zira eldivenli pek iş yapamamam

ve paspasla yerleri silip haftalık temizliğimi tamamlamış oluyorum



temizlemişi gayet güzel
temizlik sırasında ve sonrasında yayılan koku şahane
mobilyaların daha geç tozlandığı kanahatindeyim


almak isteyen , kafasında soru işareti olanlara denemek için sanş vermelerini öneririm


naçizane tavsiyemdir


sevgiler
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*