***HAMİLELİĞİM 24.HAFTASI NELER YAŞADIM ***

merhabalar
haftalar birbirini takip ediyor ve zaman bizi kızımıza biraz daha fazla yaklaştırıyor
ben kocaman bir dünyayım bir beden de iki kalp yuvarlanıp gidiyoruz :)
çok şükür rabbime


***
geçen hafta kızımın dayısını askere uğurladık o yüzden 23 hafta yazısı eksik kaldı .
dayımız sağ salim gider gelir allahımın izniyle inşallah


geçen perşembe ulturosanda gördük bebeğimi sağlığı sıhati gelişimi yolundaymış çok şükür rabbime :)


aslında sancılı geçen 23 hafta bel ağrıları kuyruk sokumu ağrılarıyla geçti
inadında bastıran sıcaklar günleri çekilmez yaptı
hamilelik ve sıcak bir ara ya geldi mi çekilmez oluyor inanın

artık vücut yapım değiştiği için yürüyüşlerim değişti
paytak paytak yürüyorum
elim hep göbeğimde :)
kocaman bir göbeğim var , bazı şeylere istemsiz aşırı tepkiler veriyorum ,bazı şeyleri unutuyorum
ellerimde ödemler var yavaş yavaş şişiyorum maalesef :(



bel ağrıları gece uykusuzluğuyla birleşince sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum maalesef
birde aniden diz ile bilek arama giren kramplar ertesi gün oluştuğu yerde et kırığına benzer bir ağrı yapıyor
kramp girdimi bağırmadan durmak zor o derece ağır bir kramp


doktorumdan magnezyum desteği istedim bunun için
kan ilacımı ve d vitaminimi içiyorum

pazar gecesi ilk kez gecenin körü kalkıp dolaptan yiyecek bir şeyler tırtıkladım :(
sonum iyi değil benim dolabın başımda nöbet tutmaz isem iyidir yahu:)


artık babamızda hareketleri hissediyor eliniz göbeğime koyup ben buradayım baba diyor
babasıda ağzı kulaklarında onu hissediyor ve içim bir hoş oluyor diyor :)
kızım kıpırdadıkça bağırıyorum koş koş koş yetiş kıpırdadı diye :)
kızımla konuşuyorum ve ona anlatıyorum herşeyi

bazı gündüzler yorulunca öğle uykusu uyuma  ihtiyacı duyup sızıyorum olduğum yere ,
haftada 3 4 akşam bir saate yakın yürürmeye çalıyorum
sabah akşam duş alıp çatlaklara savaş açıyorum
bol su içiyorum
klasik müzik dinliyorum :)



işte günler bu şekilde geçiyor :)



herkese bizden sevgiler
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*