*** HAMİLELİĞİMİN 26 .HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

yeni bir hafta artık çoğu gitti azı kaldı


26.hafta bitti

çok şükür hamd olsun rabbime

bu hafta Gülcan ablam e iki yiğenimle geçti

kalabalık olunca pek kendimi dinleyemedim ama bu haftanın en belirgin özelliği
bebeğimin hareketlerini dışardan izleyebiliyor olmamızdı
uçan halı şeklinde göbeğim hareket ediyor
ve artık daha sert hareketler daha hissedilir mutluluklar ,uzun süreli oluyor :)

babası sık sık konuşuyor onunla :)

bebeğimize isim arayışlarımız sürüyor



mutluluğu da uzun sürüyor tabi .

artık aldığım kilolardan sanırım bel ağrılarım sıklaştı ,
el ayak yanmalarım ,sıcağa tahammül edemez halim ,
sık sık tuvalet ihtiyacım ,
gece bir yerden bir yere dönmekte zorlanışlarım dışında iyiyiz aslında:)
magnezyum kullanımın dan bu yana gece krampların nadiren oluyor

düzenli olarak vitaminlerimi alıyorum .
bebeğimle konuşuyorum
o beni dinliyor eminim



yürüyüş yarı hafta yaptım sayılır :)

bu haftalık bizden bu kadar :)

sevgiler:)

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*