*** HAMİLELİĞİMİN 32.HAFTASI NELER YAŞADIM ***

merhabalar


yeni bir haftaya merhaba  dedik kızımla
ağrımız sızımız yok allaha şükür

ama bazen ansızın çöken yorgunluk ve halsizlik te kendimi durecel reklamlarındaki adi pil gibi hissetmeme neden oluyor.
olduğu yere çöküyorum ,uyuyup kalıyorum .
haftanın üç günü de böyle geçti.

bunun dışında geçen hafta beni rahatsız eden enfeksiyon fitili kullandıktan bir gün sonra sanırım azalarak yok oldu .

gece derin uykular bebek gelmeden uçtu gitti ,nereye mi sanırım lavabo tarafına :)
beş altı kez gitmeden bize rahat yok anacım.
hadi diyorum tutayım kendimi ama ne mümkün içeride biri sanki idrar torbamla boks maçı yapıyor :)
hop lavaboya koş koş bircan koş :)
birde ordan oraya dönüşler aman allahım tır bir viraj alırken daha kolay alıyor olabilir
işte durumböyle olunca sabah sızıyor kalıyorum ama ona rağmen erken kalkmaya özen gösteriyorum
çünkü uyusam öğlen açarım gözümü.

birde iki gece ve ya üç gece tuhaf rüyalar gördüm .
karmakarışık :(

iştahım gayet yerinde .
bir kaç gündür yürümeye de gayret ediyorum

ama yürürken nefes nefese kalıyorum ciğerim ağzıma geliyor sanki
durup dinlenmek  şart oluyor .


31 .hafta da sakin geçirenbebeğim32.haftanın perşembe günü gece tekrar başladı hareketlere
dışardan izliyoruz babasıyla .
göbeğim uça halı gibi lümbür lümbür ediyor :)

bizde tabi deliriyoruz dışarda mutluluktan .

şimdilik herşey yolunda allaha hamd olsun

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*