*** HAMİLELİĞİMİN 35.HAFTASI NELER YAŞADIM ***

merhabalar


en en en zorlu haftalar

şikayetim yok tabi hamd olsun rabbime .
içimde bir can taşırken her şeyin  süt liman olmasını bekleyemiyorum .
artık zorlaşan şeyler listesi


  1. yürümek inanılmaz zor ve zahmetli
  2. yataktan kalkmak ,yatakta dönmek büyük çaba istiyor
  3. tuvalete yetişme sık sık tuvalet ihtiyacı
  4. yürürken nefes alıp verme de sıklaşma nefes nefese kalma
  5. bir iş yaparken hemencecik yorulma
  6. vucütta ağrılar (kuyruk sokumu ) özellikle
  7. sık sinlenme ihtiyacı
  8. gece uykularına veda
  9. ve kendini beğenmemek
  10. ....

bu liste uzar da uzar


ama herşeye rağmen hamd olsun

geçen hafta salı gününden bu yana beş gün ailemizin yanındayım
eşim iş eğitimi için şehir dışındaydı .

gene ve yeniden maalesef idrar yolu enfeksiyon u oldum .
çarşamba gününü sürekli ayakta geçirince gece giren kramplar yüzünden iki alt bacağımda et kesiği tarzı
ağrılarla mücadele ettim .
inanılmaz şekilde yorgun hissettim kendimi


yürürken ,yemek yerken ,yoruldum .

ve birde perşembe akşamından bu yana bir kaşıntı musallat oldu bana .
sürekli vücudum tatlı tatlı kaşındı
ertesi doktora gittik

bebeğimiz 2250 gram
41 cm civarındaydı .

sağlığı yerinde pozisyonu normaldi.
hamd olsun.

doktor bacak boyunu ölçmek istedi
ama kızım maalesef bacağını salmadı doktora doktorda dedi
çok inatçı :)):):):):)


kaşıntı geçmedi pazar günü acile gittik ilk kez nts ye bağlandım
herşey normaldi ve kanımda bir şey yoktu .

sanırım cildiye ile ilgili bir durum dedi doktor ama kaşıntım hale geçmedi maalesef.

pazartesi günü ilk kez miğdem kaynadı


bebeğimin hareketleri normaldi.

babamızı çok özlemeiştik

oda  geldi çok şükür .



herkese bizden sevgiler dilerim
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*