*** ASYALI İLK TATİL ANTALYA MUĞLA AYDIN DENİZLİ ***



merhabalar
asya ile ilk tatil
araba ile izmirden antalyayaydı .
nasıl olur olur mu derken kendimizi arabada bulduk .
ilk durak teyzemlerin olduğu muğla idi .
bir gün kaldık ve ertesi akşam  fethiyeye yola çıktık .
fethiye de ölü denize uğradık ve hayran kaldık
sonra antalya ilk gidişimdi .
otele varır varmaz duş alıp dinlendik .

.









asyayı ilk kez havuza soktuk  hiç korkmadı ürkmedi
aksine çok sevdi sürekli güldü.
bunun için dr danışmadım .
çok havuzda bırakmadım çıkar çıkmaz duş aldırdım .






antalya beleğin denizini pek beğenmedim
çok dalgalıydı ve çok derindi
asyayı dalgalara rağmen denize soktuk yavaş yavaş soktuk korkmasın diye
hiç korkmadı maşallah dalgaya rağmen sevdi denizi
bir izmirli olarak ilk kez     antalyanın denizinde girdi suya .



otelde çoçuk menüsü vardı ve asya 6 ayında çorba püre yumurta yoğurt tarzı şeylerle beslendi
bu süre zarfında ...
ek gıda kafaya pek takmadım sonucta bir hafta düzeni bozulsa bir şey kaybetmezdi

12 kadar dışarıda dolaştık 4 kadar dinlendik





asya çok sıcak olduğu zaman bir kaç kez yemekte ağladı .
antalya çok nemliydi 

otel çoçuk dostu bir otel aktiviteler yemekleri bebek arabası ile dolaşmak gayet kolay ve pratik
otele göz atmak için tık tık tık

güneşe çıktığımızda nivea güneş korucu kullandım
asya için de .
yanınıza bol kıyafet almayı unutmayın sürekli kirleniyor .


 antalyadan ayrılmadan manavgat kursunlu düden selalerine uğrayıp ayrıldık onlar başka posta kalsın
herkese iyi tatiller

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*