*** 2 YAŞ SENDROMU DEDİĞİN NEDİR Kİ ? ***

merhaba :)


asya dolu dolu 2 yaşında ve o kadar çabuk büyüyor inanamıyorum .

2 yaş sendromu dediğimiz kendini tanıma birey olma bağımsızlık durumu bizde 18 aydan itibaren baş gösterdi.
zaten kolay bir bebek olmamıştı çetin günler beni bizi bekliyordu .


neler mi yaşıyoruz ?
bağırma anlamsızca ve yüksek sesle
ağlamama anlamsızca uzun süreli
bir şeyi yap yapma örneğin beni kucağına al diyor zaten kucağımdayken .
oyuncağı at atma diye beş dakika inatlaşıyoruz .
bebek arabasına binmek istemeyip kucak isteme
giyinmek istememe ,istediğini giymek isteme
vurma istediği olmadığında hırçınlaşma


aklıma gelen ilk ve başlıcalardan

peki ne mi yapıyorum hiç birşey.
geçen sürekli bağırıp birşey istediğinde kulaklarımı tıkadım .
sinirleniyorum ve çaresizim akışına bıraktım .
uyarıyorum bağırınca üzüleyim mi diyorum.
üzülme diyor bazen bırakıyor bazen devam ediyor .

geçiçi bir durum ama yapacak birşey yok :)

ne kadar sinirlenirsek sinirlenelim
bir orta yol bulmaya çalışıyoruz :)


sizin bebişler ne durumda ?

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. https://dambadijital.com.tr/
    KartonBardakMakinesi ihtiyaçlarınızı karşılamak için Damba Dijital aracılığıyla güvenilir ve yüksek kaliteli makineler temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. https://dambadijital.com.tr/
    karton bardak makinasıihtiyaçlarınızı karşılamak için Damba Dijital aracılığıyla güvenilir ve yüksek kaliteli makineler temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*