*** 2 yıllık anneden anne olacaklara mesaj var ***

merhaba
bir çok anne ile iletişim halindeyim ve bebek bekleyen bir çok takipcimde var biliyorum .
bugün bir hamile anne ile karşılaşıp sohbet etme şansım oldu .


ve keşke bende şuan 2 sene önceye dönebilsem dedim .
bu nasıl bir dilekse ? 🙈

neyse hamileliği çok rahat geçmiş bir anneyim çok şükür
ama doğum ve sonrası facia olarak tanımlıyorum neden çünkü
annelik toz pembe değil canimcim 💞 bunu seni kasvetli düşüncelere sokmak
için yazmiyorum .simdi pembe hayaller kuran bir anne adayını üzmek de değil amacım .
annelik bir o kadar güzel bir o kadar zor .


öncelikle etrafima kulak tıkar kendi seçimlerinde gore buyuturdum bebeğimi ?

nasıl mi ?
kucağa alıştırma diyenlere inat kucaklardim doya doya
ayakta sallamaya karsiydim mesela niye ? sebebi yok ben modern anne olacağım diye .
yemisim modernliği anne olda önce .
sese alıştır çocuğu nasıl alistiracaksin kardeşim ? eve bando takimi mi kurayim ?
evin zilini çocuk doğmadan söker atardim :)
misafirlere ikrami kendim yapmak yerine hazır alabilir misim mesela
ne gerek var eline sağlık sen mi yaptın diye soran mi ? var
çocuğum dışarda durmaz diye eve kapatmazdim kendini ki çok ta kapatmadim ama
daha aktif bir anne olmak isterdim .
çocuğum a sütüm yetmiyor diye düşünüp bu yaşlılar hakli galiba yemem lazim diye
yemeğe abanamazdim inek gibi :)
sütüm yetmiyor değil bebegime yaramıyor aslinda .
evi sürekli derli toplu tutacagim kaygısı tasimamaliymisim sonuçta çocuklu ev :)
emzik ilk uç ay emdi .ozaman aman tobe emmesin daha iyi beni istemiyor demistim
keşke kontrollü şekilde verseymisim hayat kurtarıyor .
bol bol her anını kaydetseymisim keşke .
onla fotoğraf çekilmek için doğum kilolarimi vermeyi beklemeseydim keşke
onu daha çok öpüp daha çok koynumda uyutsaymisim keşke
gaz ilaçlarını o doğmadan stoklasaymisim keşke .

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Merve hanım. Yazılarınız çok güzel. Akıcı ve kolay okunuyor. Duyguları güzel ifade ediyorsunuz. faydalı içerikler sunuyorsunuz. Sizi okumak çok keyifli olacak. Umarım devam edersiniz yazmaya.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*