***İYKİ DOĞMUŞŞUN ***

eşim ....
haytımı birleştirdiğim ve hayatıma anlam katan ..
acısı ve tatlısıyla ömrümüzü birleştirip müşterek ha
yatı paylaştığım hayatımın erkeği....
senin bugün doğum günün ..
6 mart 2013
26 yaş
senle devirdiğmiz bir yıl daha inşallah bir ömürü beraber geçirir
ve
sonsuzadek mutlu oluruz :)
iyki dogmussun  iyki benim olmussun,karsıma iyki cıkmıssın
allahım sana bir ömür saglık sıghat mutluluk huzur basarı ve herşeyin engüzelini ve hayırrlısı versin ve tüm kötülüklerden korusun .hep benimle kalmanı diliyorum ALLAH'tan
mutlu yıllar

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. eşinin doğum günüsü kutlu olsun canım...
    nice mutlu senelere inşallah....

    YanıtlaSil
  2. Dogumgununuz kutlu olsuun:) tesekkur ederim yorumun icin bircancim:) ben de 15sene gaziemirde yasadim dort senedir bornovadayim sasirdim gaziemirden olmana:) opuyorum:)

    YanıtlaSil
  3. @FASHIONFROMSMYRNA ZIYARETNINIZ BENI COK MUTLU ETTI SIZZI COK BEGNDIM BORNOVAYIDA SEVERIM SEVGILER:d

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*