SAGLIK ADINA ALLAH KİMSEYİ HASTANEYE DÜŞÜRMESİN !! AMİN

MERHABALAR
BEN MALESEF TİROİDLERİ YAVAŞ ÇALIŞAN BİR HASTAYIM.ALLAH'IM  TÜM HASTALARA ACİL  ŞİFA VERSİN.
BUGÜN TEKRAR KONTROL  OLMAK  DURUMUMU ÖGRENMEK İÇİN HASTANEYE GİTTİM MALESEF AÇLIK KANI VERMEM GEREKTİĞİ İÇİN
BİRAZ ZORLANDIM.İNSANIN ELİNDE AYAGINDA CAN KALMIYOR. SIRA BEKLEMEK COK ZOR..HERKES İÇİN ZOR !!!!
TAHLİLLERİMİ Bİ KACGUN SONRA ALACAGIM..
ALLAH KİMSEYE DERT VERİP ARATMASIN .
VE ACİL ŞİFALAR VERSİN .İNSAN SAGLININ KIYMETINI ANCAK KAYBEDİNCE ANLIYOR
SAGLIKLA KALMANIZ DİLEĞİYLE ..
SAGLIKLI GÜNLER

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

18 yorum:

  1. geçmiş olsun canım...
    sonuçlarında inşallah iyi çıkar...

    YanıtlaSil
  2. @GURME ŞİRİNE İNŞALLAHHHH İNŞALLAHHH DUA ET EMİ:):)

    YanıtlaSil
  3. Bircan'cım şifalar diliyorum sana inşallah hiçbir şey çıkmaz.Sevgilerle...

    www.ayseguldonmez.blogspot.com
    www.ayseguldonmezesgin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmişler olsun acil şifalar :(
    insan hastanelere düşmeden sağlığına şükretmiyorki,ancak orada daha kötü durumda olanları görünce elinin ayağının tuttuğuna,nefes alışının düzenlilğine,herşeye şükrediyor insan,çünkü bir tanesinin bile normaş çalışmaması insanın bütün hayatını etkiliyor aslında sağlıklıyken farkındamıyız ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ugur vöcegım inşallah gecer bır an önce :) ama kalıtsal bır hastalık insanı pek terk etmıyor :) evet haklısın farkında olmamız lazım :)

      Sil
  5. çok geçmişler olsun..

    YanıtlaSil
  6. bende geldim canım:))
    çok geçmiş olsun .
    evet tebessüm sadakadır:)))

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    geçmişler olsun. Tez zaman da şifa bulursun inşallah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, ilaçlarını ihmal etme işe yarıyorlar.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etmemeye calısıyorum :) teşekkürler eksık olmayın...:)

      Sil
  9. ben seni takip edemiyorum canım ya
    neden böyle oluyor acaba
    çoook geçmiş olsun canım
    bende 18 gündür baya sıkıntılıydım çok şükür bugün beklediğim oldu allah kimseye hastalanma şüphesi bile vermesin yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama takıptte kalamk dılegıtyle umarım cozerız bıan önce :) gecmısler olsun insallah sanada ttlım:)

      Sil
  10. çok geçmiş olsun allah sifa versin

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*