KOMŞU ZİYARETİ

BU GÜZEL FİNCANLARDA KAHVE İKRAM ETTİ
YANINDADA BADEM ŞEKERİ
O KADAR KEYİFLİ Kİ ONUNLA KAHVE İÇMEK ..


MERHABALAR
BEN GELDİMMM ..:)):):)
SİZEŞİMDİ ÇOK TATLI BİR HANFENDİDEN BAHSEDECEĞİM ..
O KİMMİ BENİM CANIM KOMŞUM
ONUN GİBİ TATLI BİR KOMŞUM OLDUGU İÇİN KENDİMİ COK SANSLI HİSSEDİYORUM
YUPPİİİ ^-^
KENDİSİ TAM BİR İSTANBUL HANFENDİSİ
TATLI DİİLLİ ,GÜLER GÜZLÜ,TEMİZ,HOŞ SOHBETLİ,BECERİKLİ,COK İYİ BİR EŞ ÇOK İYİ BİR ANNE VE COKCOK İYİ BİR BİREY BENCE ..
OTUR SOHBET ET SABAHLARA KADAR SIKILMADAN DİNLERSİN KENDİSİNİ
HAYATIMDA YENİ BİR DÖNEMDİR KENDİSİ .
ONU TADIGIM İÇİN COK MUTLUYUM COK :)
HEP HAYATIMDA KALMASI DİLEĞİYLE..

BİZE HAZIRLADIĞI ÇİN SALATASI
İLKEZ YEDİM VE COK BEGENDİM.

CANI ANNESİNİN YADİGAR TABAKLARINDA AGIRLADI BİZİ.

YEDİĞİM EN GÜZEL ISLAK KEKLERDEN BİRİYDİ
VE EŞİNİN ANNESİNİN YAPTIGI PATETESLİ BÖREK
HEPSİ COK AMA COK GUZELDİ .
FİLİZ ABLACIM
ELLERİNE SAGLIKLA
HEPİNİZE SEVGİER

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

16 yorum:

  1. Kahve fincanı ne güzelmiş öyle. Yiyecekler de şahane :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir karşılama olmuş,insanın keyif aldığı insanlarla birlikte olması çok güzel,keşke benimde öyle bir komşum olsaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel ve cok şanslıyım allah eksik etmesin sizede nasip ersin inşallah;)

      Sil
  3. ÇOK ŞANSLISINIZ ÇOOOKK..:)
    MUHABBETİNİZ DAİM OLSUN O HALDE..
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt cokkk sanslıyımmmm allah bozmasın inşallah teşekküer ederim :)

      Sil
  4. her ne kadar maalesef yemek seçen biri de olsam 5 çayı konseptini, börekleri çörekleri görünce kendimi kaybediyorum.. böyle post'ların başına uyarı koyun lütfen, ya da o patatesli börekten bana da ayırın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) uzakta değilsen atla gel yada geldıgın bı bes cayına uğra sana alasını yapalım hos sohbette cabası olur yorumun cok güzel uyarıda mantıklı sevgıler :)

      Sil
  5. ne güzel komşuluk hala var demek...

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar şanslısın canım, komşuluk çok önemli ve çok güzel bir şey gerçekten..
    Malesef artık eskisi gibi değil :(
    Senin adına sevindim, çok hoş bir gün geçirmişsin :)
    Bu arada ben senin takipçin olduğum halde kumanda panelinde yazılarını görmüyorum :( neden böyle oluyor anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D cnm bnnm cok ama cokk sanslıyım böyle komsum ablam ve dostum oldugu ıcın neden bılmıyorumkı ama sen bana sıksık ugra sana nasıp olsun sevgıler :)

      Sil
  7. böyle ziyarete can kurban :)

    YanıtlaSil
  8. Rabbim dostlugunuzu muhabettinizi hiç bozmasin canim :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*