ZEYTİNYAĞLI BOL DEREOTLU BAKLA YEMEĞİ

 
BUGÜN ÇALIŞKAN GÜNÜMDEYİM .
ÜSTÜSTE İKİNCİ POSTUM :)
MUTLUYUM..
VE KARŞINIZDA
BAKLA YEMEĞİM ^_^


MALZEMELER
YARIM KİLO BAKLA
 BİR ADET SOGAN
BİR DEMET DEREOTU
ZEYTİNYAĞI
TUZ

ÖNCE BAKLALARI  İSTEDIGINIZ BOYUTTTA KESİN YIKAYIN VE SUYA BİR KASIK UN VE YARIM LİMON SIKIN  VE BEKLETIN .
SOGANI KÜPKÜP DOGRAYIN VE PEMBELESINCE BAKLALARI YIKAMADAN SOGANLA BİRLLİKTE KAVURUN .RENGİ KOYU YEŞİL OLUNCAYA KADAR KAVURUN VE SONRA UZERINE SU EKLEYIN KISIK ATEŞTE PİŞİRİN KAPATMAYA BES DAKIKA KALAN DEREOTLARINI EKLEYİN .
İŞTE BUKADAR.
ÜZERİNE YOĞURT KOYUP YERSENİZDE NEFİS OLUR.

AFİYET OLSUN ..BENCE MEVSİMİ İKEN SEVİYORSANIZ BOL BOLPİŞİRİN .AFİYET OLSUN

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

12 yorum:

  1. annem çok sever baklayı, bahçede yetiştirir, her türlüsünü yapar. Ben tadı çok garip geliyor ama böyle zeytinyağlı daha hafif görünüyor. Annem pişirirse bende yiyebilirim susene:D ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM MERHABA BENDE BKLA SEVMEYENLERDENDIM AMA YASLANDIKCA SEVMEDIGIM SEYLERE BAYILMAYA BASLADIM NE GARIP BENCE ÖNYARGISIZ BI DENE :) SEVGİLER:)

      Sil
  2. ellerine saglık.annem çok sever ve sık sık yenir:))sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun, çok güzel gözüküyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Bakla bitecek ben daha yapmadım desem. Ayıp olur değil mi? Bu pazar kesin alıyorum ve artık bol dereotlu ve sarımsaklı yoğurtlu bir bakla yemeği yapıyorum.
    Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM SEVİYORSAN KACIRMA BAKLA MEVSIMINI BOLBOL PİŞİR MİSS GIBI SAGLIKLI :d
      BENCE ..
      TEŞŞEKÜR EDERİM EKSIK OLMA ^-^

      Sil
  5. ellerine sağlık tatlım...

    enfes görünüyor...

    YanıtlaSil
  6. işte Ege usulü bakla! Bende yaptım geçenlerde ama yıkadım baklaların unlarını, sanırım o yüzden karardı biraz.

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*