TÜRK KAHVESİ SEVENLERE -TUĞBA KURUYEMİŞ-TÜRK LOKUMU

MERHABALAR
İZMİRLİ OLANLAR COK İYİBİLİR TUGBA KURUYEMİŞİ
BEN BAYILIRIM ORDAN ALISVERİŞ YAPMAYA ..
TÜRK KAHVESİ,FISTIKLI DREJLER,BADEMLER,LOKUMLARI,İNCİR DÖNERİ
SON ZAMANLARDA FAVORİ ÜRÜNÜ BENİM İÇİN NARLI LOKUMU KOKUSU TADI ENFES
ENFES BİR TADANIN BİR DAHA VAZGEÇEMEYECEĞİNE EMİNİM TÜRK KAHVESİ İLE MÜTHİŞ İKİLİ
^-^

LOKUM KUTUSU COK CİCİ

İÇ KAPAGINDA OSMANLI MOTİFİ VAR

LOKUMUN KENDİSİ :)

VE TAZE ÇEKİLMİŞ TÜRK KAHVESİ

İZMİRDE COĞU YERDE ŞUBESİ VAR MALESEF ALİAĞADA OLMADIGI İÇİN BEN GAZİEMİRDEN ALIYORUM.
TÜRK KAHVESİDE İKRAM EDİYORLAR .
 SEVGİER

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

18 yorum:

  1. Tuba Kuruyemiş'i bilirim, Aydın'da okumuştum o zaman tanışmıştım. İncirleri de çok güzeldir. Tavsiye ederim :)

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aydında fabrıkası var biliyorum :):)
      annemde aydınlıdır
      incirli döneri var bı tat derım sevgıler:)

      Sil
  2. Türk kahvesi ve yanındaki lokum olmazsa olmazlarımdandır :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bircancim izmirde birde tuba unlu mamuller var bilir misin:)tuba kuruyemisi sorucam kuzenime dayimlar izmirde cok seviyorum izmiri ve izmirli blogculari:)narli lokum. sahane bisey sahiden afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm bnmm teşekkürler:):)
      bilmiyorum nerde acaba ???
      teşekkürler sevgiler..

      Sil
  4. oooo harika olur valla...
    afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Lokummuuu bende istiyorummm nasıl severim anlatamam en kısa sürede alayım. Sevgiler... Bu arada mutluluk dolu bir blog hep daim olsun inşallah mutluluğunuz...

    YanıtlaSil
  6. kahve lokum çikolata hepsi benim ama lokumm ile kahve bir başka : )

    YanıtlaSil
  7. blogumu ziyaret ettigin icin tesekkurler, sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. ay tuğba kuruyemiş benimde bayıldığım yer,o çikolata kaplı entep fıstığı,badem paketlerine bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum işini yapan bir firma :D
      ağzımızın tadını biliyoruz...

      Sil
  9. Narlı lokumu bimden alıp çok beğenmiştim bende şimdi her gittiğimde alırım mutlaka :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*