***MİNİ KÖSTEBEK PASTA TARİFİ ****



merhabalar

mini köstebek pasta tarifini sizle paylaşmak istedim

çok basit bir tarif inşallah beğenirsiniz


malzemeler

bir s.b  şeker
2 yumurta
bir s.b sıvıyağ
4 kaşık kakao
vanilya
kabartma tozu
bir buçuk s. bardak un
bir s.b süt

yumurtayı ve şekeri beş dakika çırpıp sonra diğer malzemeleri ekleyip
kare fırın tepsisinde 180 derece fırında 15dakikaya yakın pişiriniz (kontrol edin sivri uçlu bir çubukla)

sonra soğumaya bırakın kekinizi




krema için bir paket vanilyalı puding ve bir paket krem şanti

pudingi 2 bardak sütle pişirip soğutun ve  daha önceden çırpılmış krem şantiyi ekleyip  pasta kreması elde ediniz









 

1.bir bardak yardımıyla keki yuvarlak kesiniz
2.kremayı kaşık yardımıyla kekin üstüne koyunuz
3.kestikten sonra kalan kenar parçaları rondodan geçirip toz haline getirin ve kremanın üstüne yağmur yağdırır şekilde kapatın .
4.ve bir servis kabına  koyunuz .
5 en az 6 saat dolapta dinlendirip servis edebirlisiniz



afiyet olsun

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

15 yorum:

  1. çok nefis bir pasta:)ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim pastalardan...
    ama çok güzel görünüyor...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çocukluktan terfi edeli epey oldu ama beni hala mutlu ediyor bu lezzet :) ellerine sağlık canım çok şirinnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun hepimiz biraz cocuguz değılmi teşekkürler .;)

      Sil
  4. gözler çok yaratıcı olmuş...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.blogunuza baktım yeni evlenmişsiniz hayırlı mutlu ve bir ömür boyu mutluluklar dilerim.sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederımmmmmmm :D
      allah inşallah daımı kılar ve bızı hıc ayırmaz sızde sevgı ıle kalınız:)

      Sil
  6. işte ben de gelsim sevgili bircan, başak burcuymuşsun sen de, ondan mı yemeğe düşkünlüğümüz yoksa? Artık takipteyim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))
      AYYY LÜTFEN BU KONUDA BIRAZ MUZDARİBİM ZATEN :):) :(( BİLMİYORUMKİİİ..

      Sil
  7. biz hemen yemek istiyoruz ��

    YanıtlaSil
  8. en çokta
    sizin sizin tarifinizi beğendim
    sade yazışınızdan dolayı
    eşime şimdi hazırlıyacağım

    YanıtlaSil
  9. ben yaptım çok güzel oluyor kekinin tadı özellikle. ilk yaptığımda tek tek elle yaptım gerçekten uzun sürüyor ikincide tek tek yapmadım direkt ütüne yaptım aynı şekilde pastane pastası gibi oldu çok beğenildi. keki daha kalın büyük istiyorum fakat ayarı bozarım diye yapamadım evdekilere yetmyor. :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*