*** KİTAP YURDU ALIŞVERİŞİ - MEMNUNİYET ***


merhabalar

hayırlı cumalar dilerim duanıza beni de alın olur mu? :)

kitap yurdu alışverişimden bahsetmek istiyorum size
beş kitap  aldım ne zamandır almak istediğim bu kitapları salı günü sipariş verdim ve cuma günü akşam elimdeydi
uzak birde oturmama rağmen hızlı kargo beni mutlu ettim


sitede 20 tl den sonra kargo bir tl 40 tlden sonra üzretsiz buda şahane bir kampanya
kargo parası yerine kitap alın kitap okuyun demek istiyorlar sanırım :)





hiçbir sorun yaşamadım


şeker portakalı okunup bitti yazısı için tık tık tık

sol ayağımı okuyorum şuan


diğerlerine sıra henüz gelmedi :)

kitap alışverişi yapmak istiyorsanız kitap yurduna bir şans verin derim ben



diğer okuduğum tüm kitap yazıları için tık tık tık



sevgiler dilerim






 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*