*** BLOGUM 2 YAŞINDA VE ÇEKİLİŞ SONUCUM :) ***




merhabalar iyi akşamlar
blogumun 2.yaşına iki nisanda girdi yazısını ancak yazabiliyorum iki yıldır beni takip eden beni seven sevmeyen
herkese çok ama çok teşekkür ediyorum .blog yazmak benim için terapi gibi .
blogumla ilgilenmek benim için huzur ve mutluluk verici .
bir çoçuk büyütür gibi büyütüyorum onu ve benim severek  takip ettiğim blogger arkadaşlarım ve beni takip eden sevgili
izleyecilerime  ne kadar minnettar olsam az beni yalnız bırakmayın hep yanmda olun eksik olmayın .
sizleri çok seviyorum ...
bir sürü birebir tanımadığım ama bana çok yakın insanlar var .
onlar benim için kıymetli  hepsinin yeride ayrı ,özel ve benim için değerli .
dünyanın bir ucundan bir ucuna kurulan köprü gönül köprüsü inşallah hiç yıkılmaz bu köprü inşallah ...
gelelim kazanana 













gökçe şen tebrik ediyorum ve bana ulaşmanı bekliyorum :)

sevgiler 





bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  2. kazananı tebrik ediyorum..çok heveslenmiştim ama bennn.. şans işte sırf bi hatırası kalsın diye...daha nice senelere diyelim..sevgiler bicancım..

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*