***SEVGİLİ SEVİLDEN GELEN HEDİYELERİM ***






merhabalar
sevgili sevilden gelen cici hediyelerimi sizinle paylaşmak istedim .
sevili instagramdan severek takip ediyorum ve kendisinin düzenlediği çekilişe katıldım ve kazanan ben oldum .
sadece ameerıkan servis kazanmıstım ama birde baktım süpriz hediyeler  ve çok güzel bir not yollamış .
kendisine buradanda teşekkür edtmek istedim .
sevil senide blog aleminde görmek isterim sende bir blog yazmaya başla heranın ve her hatran arşivlensin kalsın ve biz seni yakından tanıyalım okumayalım ..
hediyelerin için çok ama çok teşekkür ediyorum hepsi çok kıymetli ve değerlidir *-*

sevili instagramdan takıp için @sevil5753


net üzerinden gitmek içintık tık tık


sevgiler 


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*