***İNSTAGRAMDA BİRCANIN RENKLİ DÜNYASI #30 ***

merhabalar uzun bir aradan sonra merhaba *-*
instagram yazısı ile karşınızdayım .
arkadaşım ve ablam gelmişse selfise çekilir*-*

misafirim varsa chesecake yaparım
tarifi için tık tık tık


vintage aşkım herzaman *-*

türk kahvemi içer keyfime bakarım.

biz dondurma sezonunu açtık*-*

kırmızı kasket buldum hemen taktım ..

gelin bircan 

diğer instagram yazılarım için  tık tık tık

maviye iz süren benimde adım geçen bir yazı yazmış çok ama çok teşekkür ediyorum ve sizde okumak isterseniz
tık tık tık



bircanın renkli dünyası

Merve Erden

7 yorum:

  1. şapka çok yakışmışş*-* bayıldım

    YanıtlaSil
  2. bende bu hafta cheesecake yaptım bir arkadaşım için çok sevdik bu haftasonu yine deneyeceğim..:)
    güneşi görünce bende açarım dondurma sezonunu..:)

    YanıtlaSil
  3. Maviye iz sürenin yazısını okudum sana yakışan güzel şeyler yazmış ,instagramdaki fotolarda her halinle güzelsin öpüldün sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel fotoğraflar. Ben de geçenlerde ilk defa cheese cake yaptım limonlu. Şimdi de çilekli yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*