*** HAMİLELİĞİMİN 19.HAFTASI NELER YAŞADIM ***

merhabalar


işte geldik yolun yarsına *-*
rabbim sonuna gelmeyi de nasip eder inşallah .
19 .hafta hiç geçmeyecekmiş gibi gelen haftalar bir bir tüketmek ne büyük mutluluk.
rabbime sonsuz hamd olsun ve her kese benim gibi sorunsuz bir hamilelik naip etsin inşallah


19. hafta

aslında en keyifli zamanları hamileliğin bebeğinin sağlığı iyiyse tabi ki
geçen hafta olduğum tetenoz aşısı yüzünden kolumda hafif bir şişme ve ağrı ile üç gün geçirdim
ve 19.hafta ya girdiğim gece ve ertesi gece ayaklarımda ve vücudumda inanılmaz ağrı ve zonklama öyle ki
tüm gece uyuyamayıp sabaha sızdıktan sonra 11 12 gibi açtım gözlerimi .
ramazana denk gelen bu haftalar  birde eşimi sahura kaldırınca temelli bölünüyor ve uyku düzeni
diye bir şey kalmadı anlayacağınız .hiç bir pozisyonda tamamen rahat değilim
yastıklarla yatmaya devam *-*
geçen salı günü göğüslerim sızından ağladım .
ama olsun hiç önemli değil
hiç bir şey bebeğimizin sağlığından önemli değil

kasıklarımda ara ara sızlama ve ağrı hissettim .
gaz sancımda oluyor ve sık sık idrara çıkıyorum
***

bel çevrem genişliyor ve göbüşüm büyüyor

geçen perşembe gününden bu yana çok sevindim olay ise bebeğimin hareketlerini daha bir belirgin hissetmem oldu .
o kadar kısa olmayan daha bir kuvvetli hissediş bunlar *-*
o kadar mutlu oluyorum ki bebeğim le konuşup anlatıyorum ona ,oda dinliyor annesini
sesimi tanıyor .

hala kız bebek olma durumuna alışmış değilim
doktor bu gittiğim de erkek derse düşer bayılırım sanırım .

hareketlenmeden bir kaç saniye belki de daha fazla önce kasığıma bir ağrı giriyor
anlıyorum ve eşime de söylüyorum şimdi kıpırdayacak
bebeğim bana mesaj yolluyor anne kıpırdayacağım bu anı kaçırma *-*


bol su içmeye çalışıyorum
süt ve süt ürünleri tüketmeye özen gösteriyorum
yumurtayı birer gün aralıklarla kahvaltıda tüketiyorum
ceviz ve meyve tüketiyorum


ramazan yürüyüş düzenim bozuldu
sabah uyanamayınca çıkamadığım yürüyüş ,akşamda iftar hazırlığın  da askıya alınıyor maalesef

ramazandan sonra tam gaz devam inşallah


***
vücudumda kaşınmalar ve yanmalar hat safa da hepsi kimyamın değişmesinden

klasik müzik de dinliyorum bu arada *-*

aklımda kalanlar şimdilik bunlar


herkese bizden sevgiler


GERİ DE KALAN HAFTALARI OKUMAK İSTERSENİZ
tık tık tık



 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*