*** HAMİLELİĞİN 21.HAFTASI NELER YAŞADIM ***


merhabalar


21.hafta bitti gitti çok şükür
bayrama denk geldi diye oradan oraya derken biraz yorgun geçti.
geçen hafta bebeğimizin üçlü test sonucunu almaya gittik .
allahıma çok şükür hepsi gayet iyi çıkmış.
bebeğimizin ağırlığı 317 gram haftasına göre tam gidiyor maşallah ..
herşey yolunda gene totosunu döndü ama kıza benziyor dedi.

***


aslında keyifli zamanlarındayız ama malum sıcaklar aldı başını yürüdü gitti
yola çıkmak ,arabada uzun vakit geçirmek
hem bel ağrısını tetikliyor ,oturuş pozisyonunu ,sık idrara çıkma derken yolculuk eziyete dönüşüyor .
havalarda sıcağı artınca inanın fenalık geliyor .
geçen hafta iki kez baygınlık geçirdim diye bilirim bilinciz şekilde 2 saat uyuyakalmışım .

tansiyonum düşüyor sanırım .


***
ara ara halsizlik hat safaya çıkıyor
bazı günler her yerim dövülmüşçesine ağrıyor
geçen akşam ayağıma giren kramp yüzünden bir gün sol ayağım akşama kadar ağrıdı .

***
ve en büyük şikayet el ayak yanması
pazar gecesi ağladım resmen ,yatakta yanıyorum diye ağladım .
saatlerce sürdü .

ellerimde hafif ödemler oluşmaya başladı .
ama hemen dün yürüyüşlere başladım artık durmak yok
ramazan bittiğine göre :)

yatakta yatma pozisyonunu sürekli değişiyor aynı pozisyonda  bir saat yatamıyorum .
sürekli değişiyor .


sakın bu yazdıklarımı kötü gibi algılamayın:)

insan içinde bir melek  taşırken bunlar hiç önem taşımıyor .

bebeğimin hareketleri hissettikçe mutlu oluyorum ve şükrediyorum .

hareketleri sıklaştı ve daha kuvvetlendi.

ben buradayım anne  diyor .

bebeğimle sık sık konuşuyorum
beni duyduğuna eminim :)

yeni bir hafta ya merhaba dedik 

herkese sevgiler


geçmiş hafta yazıları okumak için tık tık tık






 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

  1. Blogun çok tatlı çok seviyorum :)
    Çok güzel yazılar paylaşıyorsun özellikle şu fasulye olayında :)
    Bana da blog tavsiyeleri hakkında bilgi verirsen sevinirim, lütfen bir göz at. Yorum dostları olalım seninle :)
    ---> bynmerak.blogspot.com <----
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*