*** MAVİ Mİ PEMBE Mİ? ***


merhabalar


gelelim bizim bebeğin cinsiyet muammasına :)
öncelikle bunu niye yazıyorum hem kendim hem de bebeğim için
söz uçar yazı kalır değil mi?
belki de bebeğimiz ileride onu beklerken ne maceralar yaşamışız merak eder :)

ve aynı dönemlerden geçtiğimiz ve ileride geçeceğimiz anne adaylarına bir nebzede olsa yol göstermek .



***
hamile olduğumu öğrendikten sonra ki ilk istediğimiz her anne baba adayı gibi sağlıklı olmasıydı .(inşallah )
hamileliğin riskli diye tabir edilen ilk üç ayını atlatınca ,acaba cinsiyeti ne merak eder bulduk kendimizi :)
 aman hayırlısı neyse o olsun sağlıklı sıhhatli olsun da gerisi önemli değil diye sonlandırdık merakımızı .



***

benim ilk baştan beri dilimde bu bebek çok nazlı şekilde öğrenildi
bence kız :)
hatta adını da nazlı mı koysak diye söylendim durdum bir çok kez :)


***

benim içimden geçene karşın bütün eş dost akraba senin oğlun olacak dedi
bir kaçı hariç

***



gel zaman git zaman üç ayı atlattığımız dönemde 27  mayısta doktor kontrolüne gittik
ilk olarak kampüs hastanemizdeki kadın doğum doktoruna göründük
sağlının yerinde olduğunu öğrendik çok şükür rabbime
sonra hemen cinsiyetini sorduk
meraklı anne baba adayları olarak :)

bakıyorum dedi ve pat diye :
erkeğe benziyor dedi :)

eşimin o an ağzının kulaklarına vardığını görüp
toparlanırken eşime :

ne dedi ?
ne dedi ?
ne dedi ? diye
sorup bir kaç kez sayıklamışım
hatta doktor (da)  bana ilaç kullanıyormusun?
diye iki üç kez sorup sayıklamış  :):):)


aynı gün ikinci doktorumuz da erkeğe benzetince vay anasına erkekmiş diyip
sevindik ,kabullendik ,benimsedik

hatta fazla benimsemişiz bebeşimize bir  ay boyunca koyacağımız  ismi ile hitap ettik :)

tek vucütta iki cinsiyet bir kadın olarak içimde bir erkek

fasulyemiz *-*



***
 
 
 
***
 
üçlü tarama testine gideceğimiz zamanlarda eşime takılmak için ,
 ben umudumu kaybetmedim hala umudum var  kız dedim:)
 
oda oğlum bak duy annen ne diyor diye takıldı  :)
 
 
***
25 haziran da doktorumuza gittik sağlığının ve gelişiminin iyi olduğunu öğrendik çok şükür rabbime :)
 
sonra net  öğrenmek için cinsiyeti sorduk
 
bir saniye bakıyorum dedi
 
ve bombayı patlattı :)
 
: kıza benziyor
 
 eşim ve ben şokta ama daha önce erkek demiştiniz
öylemi dedi .
ama poposu dönük şuan göremiyorum
15 gün sonra geldiğinde   tam olarak netleşir
o zaman söyleriz dedi
 
o gün nikah günümüz ve bir şeyler yapmak için konak a gidiyoruz
eşimin içine bir kurt düştü tabi ama bende öyle bir his yok
eşime poposunu dönüktü ya bence tahmin yürüttü dedim
 
 
tabi ki bu varsayım ne onu ne beni tatmin etti
 
konak ta devlet   hastanenin önünden  geçerken girelim mi ?
girelim
 
biz bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek istiyoruz
hayhay buyurun
(eşimi almadılar devlet has. olduğu için refakatçi almıyorlarmış )
 
 
baktı kıza benziyor dedi
baktı baktı baktı
 
kızınız olacak dedi :)
 
nasıl yani bize erkek dediler
bıdı bıdı bıdı ...:)
 
ilk baştan bu güne say tek tek :)
doktora olanları .
 
bak dedi oraya kızının resmini koydum
 
çıktım dışarı
 eşim bekliyor
bu kez ağzı kulaklarından gelme sırası bende
kızımız olacakmış
 
25 haziran 14:00
 
eşim dur dedi konuşmuyor
 
nasıl yani adam şokta
 
neyse ben lafı uzatırım da sizleri daha fazla sıkmayayım 
 
 
ilk erkek dediler şuan kız
 ***
bakalım kendi doktorumuz kesin olarak ne diyecek
 merak ve sabırsızlıkla bekliyoruz
hayırlısı ne ise o olsun
sağlıklı ve hayırlı bir evlat nasip etsin rabbim
 tek dileğimiz tek duamız bu
 sağlıkla kucağımıza almak fasulyemizi
 kız mı ?oğlan mı? işin cilvesi :)
 rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah  
 


bircanın renkli dünyası

Merve Erden

5 yorum:

  1. Sağlıkla dünyaya gelsin de cinsiyeti önemli değil 😜 ama yine de kız olsa suslesek puslesek😊

    YanıtlaSil
  2. Sağlıkla gelsin dünyaya inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Bizimki erkekmis:)) kız diye doguyodu içime erkek dedi doktor:))

    YanıtlaSil
  4. Bizimki erkekmis:)) kız diye doguyodu içime erkek dedi doktor:))

    YanıtlaSil
  5. Bizimki erkekmis:)) kız diye doguyodu içime erkek dedi doktor:))

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*