*** HAMİLELEİĞİMİN 30.HAFTASI NELER YAŞADIM ***

merhabalar

30.hafta günler birbirini kovalıyor canım kızım .
sana her gün biraz daha yaklaşmanın heyecanı sabırsızlığı içinde aslında her günüm .


artık nefeslerim kesiliyor ,yürürken dinlenme molası veriyorum sık  sık
sık idrara çıkıyorum ,bazen içtiğim bir yudum su için bile :)
iştahım gayet açık :) kör boğazım durmuyoooo :):)

kızım sık sık hareket ediyor ,
karnımda sanki çifte telli oynuyor :)
o an dünyalar bizim oluyor .

iki üç gece  saat beş civarı cin gibi kalıyorum
gözümde bir damla uyku yok
sonra kızımın odasına atıyorum kendimi
bebeğim hareket ediyor :)sonra beraber uyuyoruz
hep geceleri kıpır kıpır bebeğim gece kuşu :)




bazen kendimi çok yorgun hissedip , uyuyakalıyorum .



bu arada bebeğimizin odası geldi ve biz odamızı boyadık .
pembe ye kızım pembe rüyalara dalsın diye .

aslında oda sandığımızdan daha erken geldi .
hazırlıksız yakalandık ,
ev üç gün boyunca savaş alanına döndü ,
sonra her şey yerini buldu ,
yorgunluktan bitap düştük hem ben hem babası :)
ama hep mutluyduk rabbime çok şükür yüzümüz hep güldü
boş olduğumuz her an kendimizi kızımızın odasında bulduk


cuma cumartesi pazar ve pazartesi çok yoğun geçti bu yüzden :)


sevgiler

 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*