*** HAMİLELİĞİMİ 29 .HAFTASINDA NELER YAŞADIM***

merhabalar

2 haneli son haftamızı dün bitirdik çok şükür bin şükür
artık nefes nefese kalmamak çok zor :)
yürürken sürekli tıkanıyorum ,nefesim kesiliyor .

***
sık idrara sıkışıyorum ,çabuk yorulurum ve çabuk acıkıyorum .

***
geçen cuma sağlık ocağında kan vermek için gittim kollarımı delik deşik ettiler .
iki tüp kan için 6 -7 defa kollarım delindi .

***
bazen bir halsizlik çöküyor ,olduğum yede uyumak istiyorum .


***
hafta da üç gün yarım saat yürümeye gayret ediyorum .


maalesef ödemlerim var , bastırdığımda ayaklarıma bariz belli oluyor

***
cumartesi  odasını , arabasını ,bebek çantasını ve bir kaç parçasını alarak aradan çıkardık.
pestilim çıkmış yatağa nasıl gittiğimi hatırlamıyorum
magnezyum içmediğim için sağlam bir kramp girdi ayağıma


geceleri sık uyansam da uykularım çok kötü durumda değil,
dönerken ,yataktan kalkarken durumum çok komik ,

***
ilaçlarımı düzenli almaya gayret ediyorum (vitamin )

bu hafta allaha bin şükür gaz ve tuvalet sorunu yaşamadım,


bebeğim genelde hareketli ,hareketleri dışardan gözle görülebiliyor :)


onunla konuşuyorum :)

klasik müzik dinliyorum ,

evde yalnızken uzanıyorum ,sol yanıma yatmaya özen gösteriyorum.




şimdilik bizden bu kadar


sevgiler
 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*