*** HAMİLELİĞİMİN 27. HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar

27.haftasını geride bıraktık
zorlu bir haftaydı

cuma günü kardeşimin yemin töreni için manisaya gittik sıcakta ve uzun araba yolculuğunda maf oldum
kardeşimi ev iznine çıkardık , hafta sonuda yoğun geçince benim ağrılar arttı .

pazar günü pert olmuş şekilde eve döndüm .
yorgunluktan bitap düşmüş haldeydim.

kuyruk sokumu ağrım dışında ciddi hiç bir şikayetim yok
allahıma hamd olsun .
kramplarım ara ara artıyor , iştahım arttı sürekli yemek yerken buluyorum kendimi .
ve kendime engel olamıyorum maalesef .


magnezyum ,d vitamini ve kan ilacımı düzenli kullanıyorum .

yürüyüş yorgunluktan ve düzensizlikten maalesef yapamıyorum .

ödemlerim oluşmaya başladı allah sonumu hayır getirsin .

bebeğimle sık sık konuşuyorum .

klasik müzik dinliyorum ,
kitap okuyorum ,
bol su içiyorum ,



bebeğim sık sık hareket ediyor
uzun süreli ve kuvvetli hareketler bunlar


yanmalarım oluyor ,çok terliyorum ,gece bir yerden bir  yere dönmede zorlanıyorum
kalkıp dönmek zoruma gidiyor .
genelde soluma yatıyorum .
idrar kesemdeki baskı sık idrara çıkmama neden oluyor .




işte 27 .haftayı bu şekilde atlattık .

herşey şimdilik iyi bu yazıyı yazarken bile kızım hareket ediyor şükürler olsun rabbime :)


 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*