*** ASYA ***

doğmamış kızıma mektup


kızım normal şartlarda doğmana kalan süre 19 gün ,
261 gündür benimlesin bende seninleyim...
bir kız annesi olacağımı öğrendiğim gün hala aklımda 25 haziran ayaklarım yerden kesilmişti ,
mutluluğum tarifi zor ,sürekli gülümsüyordum anlamsızca...
bir kız gelecekti dünyamızı değiştirmeye ,kalbimize ömrümüze


doğmadan bile sevginle bizi divaneye çevirdin , bir hayalle bile mutlu ettin sen .
içimdeki her hareketin benim mutluluğum oldu .dünyanın en mutlu insanı yaptın sen beni ,bizi
26 yıllık ömrümü bir başka bahara çevirdin sen dallarımda tomurcuklar açtırdın canım kızım.
bomboş olan bu bedeni ruhunla doldurdun ...
bir ömür taşıyacağım sevgini içimde , her şeyin hazır senin gelmeni bekliyoruz
sabırsızlıkla ama gerçek bir sabırsızlık bu bir bilinmezliği bekliyoruz
kime benziyorsun ,neye benziyorsun ,saçların var mı? gözlerin ne renk ?
ah canım kızım
sen beni hiç üzmedin 261 gün boyunca varlığın bana hep güç verdi.
varlığın bana hep mutluluk verdi ,umut verdi .
çirkin bir kadın oldum belki seni beklerken ,vücudumda çatlaklar var
hiçbiri beni mutsuz etmiyor ,aksini seni beklerken ki izlerim senden bana hatıra canım kızım .


ileride her anne kız gibi kavgalar edeceğiz , her anne kız gibi sırlarımız olacak seninle ,
başın her sıkıştığında yanı başında olmayı diliyorum rabbimden .
bir ömür sağlıkla geçirelim inşallah ...

baban sen ve ben birde sevdiklerimiz olsun yanımızda ...
inşallah canım kızım sağlıkla sıhhatle büyü ...
güzel insanlar çıkasın rabbim karşına ,güzel bir gelecek ve kader nasip eylesin seni ...

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*