*** HAMİLELİĞİMİN 38.HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar

38. haftayı doldurduk ve bitirdik allaha şükür

kaldı elimizde iki hafta ne zaman geleceksin diye deli gibi merak ediyorum
canım kızım ...

kızımın hareketleri eskisi kadar yoğun hissedilmiyor çünkü büyüdü ve yeri dar
ama gün içinde hareketlerini sayıyorum dinliyorum onu .




bu hafta son zamanlar birazcık zor geçiyor,
aslında her hafta birbirinin benzeri ,
sürekli aynısı yazıyor gibi olmak istemem ama
yürümek zor dışarı çıkınca hemen eve dönmek istiyorum .
evde oturmak değil uzanmak istiyorum ,
bol su tükettiğim için sürekli lavabodayım .
doymuyorum , çok yiyorum ,
çabuk yoruluyorum ,
otururken çocuğum içimde sıkıştığı gibi oluyor ,
ayakkabımı merdivende otururken bağlayabiliyorum
yataktan zor şekilde kalkıyorum ,



elim ayağım yüzüm şiş ama çok değil (aşırı değil )
(hala aynı numara ayakkabı giyiyorum )
pantolon giyerken ve ya alt zorlanıyorum
keza çıkartırken de ,


bazen ara ara kasıklarımda adet sancısına benzer ağrılar hissediyorum ,
ama yoğun değil ,
sürekli vucüdumu dinliyorum bana verdiği mesajları almaya çalışıyorum.


ve geceleri uyuyamıyorum ,
eşimle 11ve ya 12 yatıyoruz
gündüz uyumama sabah erken kalkmama karşın gece 2:30 gözlerimi
zombii gibi açıp evin içinde tur atıyorum .
artık geri uykune zaman gelirse 4mü olur 5 mi bilinmez
sanırım vücüdüm doğum sonrası uykusuzluğa beni alıştırıyor .

aslında insanlar son zamanların bol bol uyu derken
bolu geçtim normal uykumu alamadığımı bir bilseler

süt yoğurt tüketmeye özen gösteriyorum .

hastane çantam hazır ,ben hazırım ,
doğum hakkında pek fikrim yok bu konuda cahil olmayı tercih edenlerdenim .


gün içinde yarım saat yürüyorum .(ancak okadar oluyor)

bol su tüketiyorum

son zamanlarda bol hurma yiyorum beşle on arası (5-10)

evimi kendim temizledim ,yemeğimi pişiriyorum sıkıntım yok
bıraksalar hala pazara giderim (markete gidiyorum)



ve kızımızın gelmesini  sabırsızlıkla bekliyoruz .
odası eşyaları biz hazırız .

sağlıkla gel canım kızım .
sağlıkla büyümek nasip etsin rabbim sana .




 

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*