*** HAMİLELİĞİMİN 36.HAFTASINDA NELER YAŞADIM ***

merhabalar

geldik mi 36 ya :)

en zorlu süreçlerden sanırım .

artık göbeğim o kadar büyüdü  ki daha ne kadar büyüyebilir diye düşünüyorum
inanın :)

artık yatakta dönmek imkansıza çok yakın .
lavaboya yetişmek maraton koşusunu gibi.
nefes almak zor zanaat .
oturmak bile on dakika sonra yetiyor artıyor bile...


yürürken nefes nefese kalıyorum ,
yürümek istiyorum ama lavabo ihtiyacı duyuyorum.
göbeğimden ayaklarım görünmüyor
ayakkabılarımı merdivenle bağlıyorum .




bu dönem bebek büyüdüğü için dönecek yer daralıyor haliyle ve hareketler eskisi kadar
sık değil.
artık gece uykularını terk etmiş durumdayız gece 2,5 ta gözler pilli bebek gibi açılıyor .
uykuyu almış bünye gibi (gündüz uyumadım ,uykuya geçeli henüz 2.5 saat olmuşken )
olacak iş mi yahu ?
hani bol bol uyu demeler
eeee uyuyacaktım ben !!!!!



***

iştah mevzusuna gelince gayet açık maşallah


***
ödemler giderek artmakta ellerim ayaklarım yavaş yavaş mayalı ekmek kıvamına gelmek üzereler.


karnımda kasılmalar var ara ara,



 
hastane çantası hazırlandı , bir kaç eksik dışında  herşey tamam .
şuan da kafamda deli sorular nasıl doğum yapacağım ?
neler yaşacağım ?  beni neler bekliyor ?
bin tane tilki birbirini kovalıyor inanın .


şimdilik bu kadar ...

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*