***AYŞE KULİN UMUT ***

merhabalar


hala bloğuma adapte sorunu yaşıyorum ,hala içimden yazma isteği gelmiyor .
hep aklımın bir köşesinde maden faciası .
bende yazamıyorsam okuyayım bari diyorum .
ayşe kulin le nefes nefese de tanıştım .
ve umut geldi can arkadaşımdan hediye olarak .
başladık vire bismillah


ben bencillikten korkarım .bencil olmaktan korkarım .
ve herseyın yoluna girmesini dilerken .
bunu tüm dünya için ülkem için istemek benim boynumun borcu .
birbirine bağlı domina taşları gibiyiz.
hepimiz iyi olalım ki birbirimize enerjmız ve duygumuz geçsin .


AYŞE KULİN

 'hayat akan bir sudur demiş '

öylese ise su gibi aksın acılar yerini bıraksın güzelliklere .



şimdilik benden bu kadar

bircandan sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

1 yorum:

her yorum bi gülümseme *-*