***PERŞEMBE ***

kocaman bir merhaba

ben geldim uzun zamandır pc elime bile almıyorum içimden gelmiyor .
somada yaşanan facia beni derinden etkiledi .
sonra üzerine depremi yaşadım .6.7 deprem 40 sn boyunca beşik gibi salladı ve hayatın pamuk ipliğine bağlı olduğunu hatırlattı bana .hayatın aslında ne kadar anlamsız olduğunu anladım .
evde yalnızdım ve 8 . katta çaresizce bekledim .
sanırım bu mayıs ayı bize iyi gelmedi en azından bana başka kötü ve olumsuz şeyler yazıp sizi sıkmıyım daha fazla .
en sevdiğim yemekle veda edeyim size .

umarım herkes iyidir ve benim için dua edin bu zamanlarda çok ihtiyacım var


bircandan sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

3 yorum:

  1. hep iyi olmanı diliyorum bircancım..

    YanıtlaSil
  2. Canım önce hoş geldin ve çok geçmiş olsun gerçekten pamuk ipliğine bağlı yaşıyoruz dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  3. yapıyim bu yemekten bari. :) ama iyisin di mii :)

    YanıtlaSil

her yorum bi gülümseme *-*