***KREM ŞANTİLİ UN KURABİYESİ ***

merhabalar

sonunda yazı girebiliyorum :)

ev hanımı olmak zor .çat diye gelen misafire hazır birşeyler ikrram etmektense daha önceden difrize attığınız
ikramlıklar hayat kurtarıcı anıden geliyorum diye arayınca temizlikmi?
yapacaksın ,ikram mı hazırlayacaksın şaşırıp iki ayağın bir pamuca giriyor .

bende üç çeşit yaptım .
un kurabiyesi ,elmalı kurabiye ,krem şantili kurabiye
hepsinin tarifini yayınlayacağım .

gelelim un kurabiyesine
bu ilk kez denediğim bir tarif

malzemeler
bir su bardağı sıvıyağ
bir paket krem şanti
üç su bardağı un

yapılışı
tüm malzemeleri bir kaba koyup iyice yoğuruyoruz .
sonra ceviz büyüklüğünde bezeler yapıyoruz .
175 derece fırına 18 dakıka pişiriyoruz ve fırından çıkardıktan sonra hiç dokunmuyoruz çünkü dağılıyor .
on bes yırmı dakıka dinlendirip servis edebiliriz.


ağızda oyle güzeel dagılıyorkı aanlatamam tada garanti :)



 


bence denemelisiniz.
tadını beğenmediğim hiç bir tarifi sizinle paylaşmıyorum ama hoşuma giden bir tadı denemeniz için yazıyorum azıcıkta olsa
yardımım olsun size :)



diğer tariflerimiçin tık tık tık

bircandan sevgiler

bircanın renkli dünyası

Merve Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

her yorum bi gülümseme *-*