***DÜĞÜN HAZIRLIĞI -ÇEYİZ KAFASI -ÇEYİZLİK ÜRÜNLER #39***


 MEHABALAR çeyizim için aldığım paşabahçe ince belli çay bardagım..
özdilek * 4.50 tl 


 kütahya porselen fincan takımım 
25 tl*

freeway beyaz ayakkabım 
25 tl indirim



mutfak gerecleri kemeraltı züccaciye*3 tl adet 
 kek kalıbım silikon 5 tl*6lı
 2adet kasık 2adet kepce ahsap 
3 er tl adet 
 yeşillik kurutucu 
5 tl kemeraltı çarşı


 bayramlık elbisem 40 tl 
kemeraltı çarşı


 ahşap çerezlik 
 hediye..

 nıvea yuz temizleyici 
12.90 özdilek

 goldon rose
pembe olan en yeni olan 1.50 tl özdilek
tarak
özdilek 3.00 tl


kütahya porselen 12 parca cay takımım  17.50 tl
özdilek

sebze yıkama kabım 1.50 tl özdilek





bambu havanım 5 tl















bircanın renkli dünyası

Merve Erden

4 yorum:

  1. merhaba bircan, blogunu bana yazdığında gördüm. aslında çeyiz alışverişi falan gayet heyecanlı görünüyorsun :) ama bu durumlar sıkıntı yaratabiliyor bazen sanırım, sonuçta bir dünya hazırlık.
    benden kitap önerisi istemişsin. hemen yazayım.

    trevenian ın istediğin her çeşit kitabını okuyabilirsin, çok iyi bir yazardır. Katya'nın yazı özellikle beni çok etkilemiştir.
    Ben genelde yeraltı edebiyatı okurum bir de. jack kerouac kitapları çok iyidir.
    Ama en çok kürk mantolu madonnayı okumanı isterim. Sabahattin Ali baş tacıdır.
    Bir de açlık oyunları serisi diyeyim, seri halinde okumak istersen.

    buyur bakalım bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok begendım senı :))
      saol hersey ıcın senle cok sııkı dost olacagız sanırım katyanın yazının duymustum ...
      hersey ıcın ılgın ıcın teskekurler
      ıyı bayramlar sevgıler:)

      Sil
  2. wow alışveriş yapılmış bayagıı güzel günlerde kullanman dileğiyleee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cmosss bunlar kucuk seylerrr :)))
      odamda yatacakk yer yokkk
      baska oada kalıyorum artıkkk :)

      Sil

her yorum bi gülümseme *-*